اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 آذر 1395 / کد مطلب: 11735 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار:


مهم‌ترین مؤلفه‌ بسیج عدم اعتماد به دشمنان نظام است


مهم‌ترین مؤلفه‌ بسیج عدم اعتماد به دشمنان نظام است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار مهم‌ترین مؤلفه‌ بسیج را عدم اعتماد به دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: برخی در داخل کشور به‌سوی مذاکرات رفته‌اند و با این روند در مسیر دشمنان نظام جمهوری اسلامی در حال حرکت هستند.

امین‌الله مظلوم  در مراسم یادواره لاله‌های زینبی یادبود شهدای مدافع حرم شهرستان سبزوار با بیان اینکه بسیج سازمانی بر اساس شاخصه‌های قرآن کریم است، اظهار کرد: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی احتمال حمله به ایران زیاد بود و امام خمینی(ره) نیز برای آمادگی کشور برای مقابله با تهاجم‌های نظامی دستور تشکیل بسیج را صادر کرد.

وی روحیه شهادت‌طلبی و دفاع از کشور را مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان دانست و افزود: انگیزه نیروهای بسیجی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد که هیچ کمبودی در کشور احساس نشود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی صدام فکر می‌کرد جمهوری اسلامی تضعیف‌شده است، گفت: صدام با حملات خود ایران را مورد تجاوز قرارداد ولی حضور بسیج عرصه جنگ را به نفع ما تغییر داد.

مظلوم مهم‌ترین مؤلفه‌ بسیج را عدم اعتماد به دشمنان عنوان کرد و یادآور شد: کسانی که فکر می‌کنند کشورهای غربی برای ما منفعتی دارند سخت در اشتباه و گمراهی هستند قطعاً این افراد در تضاد با مؤلفه‌های بسیج قرار دارند.

وی ادامه داد: در داخل کشور متأسفانه برخی فکر می‌کنند دوران جنگ‌های نظامی تمام‌شده و به‌سوی مذاکرات رفته‌اند، بنابراین با این روند در مسیر دشمن در حال حرکت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار مهم‌ترین عامل اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی را فعالیت نیروی مردمی بسیج اعلام و تصریح کرد: قدرت و توان بالای بسیج باعث شده دشمنان به کشور ما حمله نکنند و ایران هرگونه تهدید نظامی را پاسخ محکم می‌دهد.

مظلوم با بیان اینکه کوچک شمردن دشمنان باعث بزرگی و عظمت کشور ما شده است، بیان کرد: اکنون بسیج به لطف مقام معظم رهبری در آمادگی کامل قرار دارد و سپاه نیز در خلیج‌فارس باقدرت تمام رویدادها را زیر نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه عملکرد و دستاوردهای بسیج باید به نسل جوان یادآوری شود، افزود: دشمنان اسلام با استفاده از ابزارهایی همانند فضای مجازی و ماهواره به دنبال تضعیف اعتقادات مذهبی مسلمانان هستند و ترویج فرهنگ عاشورایی می‌تواند در مقابل این هجمه‌های دشمنان ایستادگی کند.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.