اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 آذر 1395 / کد مطلب: 11737 / نظرات: 0


دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی: امام‌جمعه مشهد نیازی به لغو سخنرانی مطهری ندارد


 دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: امام‌جمعه مشهد هیچ‌گاه نیازمند لغو سخنرانی مطهری نیست لذا روحانی هم به‌جای دفاع تمام‌قد از مطهری به رفع مشکلات کشور بپردازد.

حسین شهبازی‌زاده با اشاره به موضوع استکبار خواهی و عدالت‌ستیزی، اظهار کرد: مبارزه با استکبار به‌صورت پیوسته است و به همان دلایلی که ما با آمریکا مشکل‌داریم قطعاً با ارواح داخلی آمریکا هم دچار مشکل و اختلاف هستیم.

وی ادامه داد: کمک‌رسانی به مستضعفان داخلی نیازمند ایجاد روابط بین‌المللی با کشورهای استکباری نیست و به لحاظ نظری دارای تناقض است.

دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به نقش دانشجویان در موضوع استکبار خواهی و عدالت ستیزی، افزود: جریان دانشجویی در کشور ما به مرده عمودی تبدیل‌شده یعنی علائم حیاتی خاصی را ندارد و در دنیا هم هیچ‌گاه جریان‌های دانشجویی تبدیل به یک جنبش نشده است.

شهبازی زاده با بیان اینکه عده‌ای در داخل کشور به بهانه نشست‌های دینی و مذهبی برنامه‌های سیاسی برگزار می‌کنند، بیان کرد: مطهری با لغو سخنرانی خود در مشهد به اهداف خود رسید لذا مطهری به دنبال این بود که بدون برگزاری مراسم سخنرانی به اهداف خود دست پیدا کند.

دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی فضای دانشگاهی را بهترین مکان برای شنیدن نظرهای سیاسیون دانست و خاطرنشان کرد: عدالت سیاسی یعنی اینکه افراد با نگاه‌های سیاسی متفاوت در دانشگاه‌ها و محافل سخنرانی کنند.

وی با اشاره به ادعای کذب مطهری مبنی بر دخالت امام‌جمعه مشهد برای لغو مراسم سخنرانی، تصریح کرد: مطهری در نامه خود گمانش برای دخالت آیت‌الله علم‌الهدی مطرح کرد ولی دقیقاً همین تشابه موضوع چندی قبل هم به وقوع پیوسته بود و مطهری در مورد امام‌جمعه دیگری هم صحبت‌هایی را گفته بود که مجبور به عذرخواهی شد.

شهبازی زاده اهانت مطهری به امام‌جمعه مشهد را پیش‌داوری عنوان کرد و افزود: نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام‌جمعه مشهد هیچ‌گاه نیازمند لغو سخنرانی مطهری نیست لذا مطهری باید ناراحتی خود را به شورای تأمین استان اعلام می‌کرد.

وی واکنش رئیس‌جمهور را در مورد لغو سخنرانی مطهری را نادرست دانست و گفت: مشکلات اصلی کشور هیچ‌گاه لغو سخنرانی شخصیت‌های سیاسی نیست و روحانی به‌جای دفاع تمام‌قد از مطهری باید به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور بپردازد.

دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه در جریان مذاکرات هسته‌ای میزان نقدپذیری روحانی مشخص‌شده بود، بیان کرد: متأسفانه در دوران مذاکرات با ایجاد اصطلاحاتی همانند دلواپسان اهانت‌های بسیاری از سوی حامیان دولت و رسانه‌های وابسته به دولت انجام‌شده بود.

شهبازی زاده ادامه داد: متأسفانه دولت و روحانی در مورد انتقادپذیری و آزاداندیشی عملکرد خوبی نداشته است.

وی با اشاره به آینده برجام با حضور ترامپ در کاخ سفید، تصریح کرد: بر اساس اسناد مدارک و متن برجام آمریکا هیچ امتیاز یا تعهدی را به کشور ما نداده است و حضور ترامپ هیچ‌گونه تفاوتی در روند برجام نخواهد داشت لذا در مذاکرات کشور ما با قبول بتن‌ریزی رآکتور هسته‌ای امتیازات سنگینی به آمریکا داده است.

دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه رهبری بارها اعلام کردند که با اصل مذاکرات با آمریکا مخالف هستیم، یادآور شد: موضع‌گیری‌های رهبری در مورد مذاکرات هسته‌ای کاملاً درست و منطقی بود.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.