اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 فروردين 1396 / کد مطلب: 12265 / نظرات: 0

معاون استاندار خراسان رضوی:


مهمترین ویژگی دولت یازدهم نقدپذیری است


مهمترین ویژگی دولت یازدهم نقدپذیری است  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مهمترین ویژگی دولت یازدهم پذیرش و استقبال از نقدهای منصفانه است اما برخی نسبت به خدمات دولت سیاهنمایی و بی انصافی می کنند.
 
سید جواد حسینی روز جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: تفاوت زیادی بین انتقاد سازنده، تهمت و دروغ پراکنی وجود دارد.
وی ادامه داد: تهمت زدن سبب ایجاد یاس، نا امیدی، بی اعتمادی، کاهش و آسیب رسیدن به سرمایه های اجتماعی در جامعه می شود.
معاون استاندار خراسان رضوی به برگزاری 34 مورد انتخابات در جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: مهمترین نکته ای که در برگزاری انتخابات باید مورد توجه قرار داد امیدآفرینی در جامعه، افزایش اعتماد عمومی و ترغیب مردم به حضوری حداکثری در انتخابات است که سبب افزایش سرمایه های اجتماعی می شود.
وی همچنین به استقبال داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراها اشاره و بیان کرد: مشهد، نیشابور، تربت جام، قوچان و سبزوار از شهرستانهای پیشتاز در عرصه ثبت نام داوطلبان نامزدی این انتخابات هستند.

* عملکرد مطلوب دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی
حسین همچنین گفت: از ویژگیهای مهم دولت یازدهم توجه به اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در کشور است چون دولت در این زمینه به نحو مطلوب و موفق عمل کرده است.
وی افزود: در مدت فعالیت دولت یازدهم 120 هزار شغل در خراسان رضوی ایجاد شد که این میزان در طول چند سال گذشته کم نظیر است.
معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با برنامه ریزی دولت و اجرای طرحهای اقتصادی در این استان بیش از 150 هزار فرصت شغلی دیگر فراهم می شود که در رونق اشتغال و تولید موثر است.
وی به افزایش 10 برابری حجم سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های در دست پیگیری موضوع جذب سرمایه های ایرانیان مقیم خارج و سرمایه گذاری آن در طرحها و پروژه های صنعتی استان است. در این زمینه برنامه ریزیهای مناسبی صورت گرفته که در سال جاری اجرایی می شوند.

* برنامه ویژه برای مبارزه با قاچاق کالا
حسینی همچنین گفت: مبارزه با قاچاق کالا از مهمترین رویکردها برای رونق تولید و اشتغال در این استان است لذا مسئولان برنامه ویژه ای در این زمینه دارند.
وی افزود: مبارزه با باندهای دارای تشکیلات قاچاق کالا، واردات کالاهای قاچاق از مبادی ورودی و خروجی استان و مرزها، شناسایی محلهای عرضه کالای قاچاق و فرهنگ سازی در جهت خرید کالای ایرانی از مهمترین اقداماتی است که در این عرصه مورد توجه هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در کنار اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، طرح جایگزینی و معرفی کالاهای ایرانی به جای کالاهای خارجی موجود در بازار در دستور کار قرار گرفته که در رونق اشتغال و تولید نقش بسزایی دارد.
وی گفت: بخشی از کالاهایی که به عنوان سوغات به زائران حرم رضوی عرضه می شود از اجناس خارجی است که طرح شناسایی این کالاها و مراکز عرضه آن در دستور کار قرار گرفته تا بتوان با فرهنگ سازی و معرفی کالاهای ایرانی زمینه رابرای جایگزینی این کالاها فراهم کرد.ایرنا

102/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.