اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12362 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


حضور باشکوه در انتخابات قدرت و عزت ملی را افزایش می دهد


حضور باشکوه در انتخابات قدرت و عزت ملی را افزایش می دهد امام جمعه سبزوارگفت: حضور باشکوه در انتخابات قدرت، عزت ملی و تاثیر دیپلماسی ایران را در انظار جهانیان افزایش می دهد.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: انتخابات وظیفه الهی، بهترین نمایش مردم سالاری دینی و نشان از مشروعیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به طور یقین منجر به افزایش توان دیپلماسی کشور در عرصه بین المللی می شود.
امام جمعه سبزوار با اشاره به اینکه رای مردم امانت و حق الناس است، گفت: مجریان امر انتخابات با حفظ امنیت این امانت را حفظ وصیانت کنند.
حجت الاسلام مقیسه افزود: مسئله مهم در انتخابات حضور گسترده مردم است و با پایان انتخابات باید رقابت ها تبدیل به رفاقت و دوستی شود و همگان با حلم و بردباری از قانون تمکین کنند.
حجت الاسلام مقیسه با گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهرگفت: فتح خرمشهر مرهون مقاومت و ایستادگی رزمندگان سپاه، بسیج، ارتش و همه آحاد جامعه بود.
وی افزود: ایمان به خدا، پیروی از ولایت فقیه، انسجام و ایستادگی مردم مقابل تمامی قدرتهای شرق و غرب عامل پیروزی رزمندگا ن اسلام و عقب راندن دشمن از مرزهای کشور بود.ایرنا 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.