اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 شهريور 1396 / کد مطلب: 12552 / نظرات: 0

امام‌جمعه سبزوار:


خیانت‌های آمریکا علیه ملت ایران نباید کم‌رنگ جلوه داده شود


خیانت‌های آمریکا علیه ملت ایران نباید کم‌رنگ جلوه داده شود
امام‌جمعه سبزوار آمریکا را ام‌الفساد قرن دانست و گفت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به‌خوبی چهره استکباری آمریکا را شناختند و هم‌اکنون برخی در نظام جمهوری اسلامی به دنبال کم‌رنگ جلوه دادن خیانت‌های آمریکا علیه ملت ایران اسلامی هستند.
حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سبزوار بابیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دولت‌های مختلفی برای مبارزه بابی سوادی تلاش کرده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر خدمات دولت درزمینهٔ سوادآموزشی در مناطق روستایی و عشایری رسیده است.

وی ادامه داد: در شهریور با ترورهای ناجوانمردانه شهید رجایی، باهنر و آیت‌الله مدنی از سوی منافقین به شهادت رسیدند.

امام‌جمعه سبزوار بابیان اینکه در روز 17 شهریور 1357 رژیم پهلوی در میدان شهدا مردم مظلومان را به گلوله بستند و تعداد زیادی از مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مقیسه بیان کرد: حضور مردم پس‌ازاین اقدام رژیم پهلوی در تظاهرات افزایش یافت و مردم با پیروی از فرمایشات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به قیام علیه رژیم شاه می‌پرداختند.

وی آمریکا را ام‌الفساد قرن دانست و گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به‌خوبی چهره استکباری آمریکا را شناختند و هم‌اکنون برخی در نظام جمهوری اسلامی به دنبال کم‌رنگ جلوه دادن خیانت‌های آمریکا علیه ملت ایران اسلامی هستند.

امام‌جمعه سبزوار افزود: اسلام ناب محمدی(ص) بغض و محبت دارد ولی بغض نسبت به دشمنان اسلام و فتنه انگیزان کم‌رنگ نمی‌شود.

مقیسه با اشاره به کشتار مسلمانان مظلوم کشور میانمار، تصریح کرد: مسلمانان میانمار از تمامی حقوق محروم هستند و امکانات بهداشتی و رفاهی قابل قبولی ندارند.

وی ادامه داد: ارتش میانمار بابی رحمی مسلمانان این کشور را به شهادت رسانده و بسیاری از روستاهای میانمار از سوی ارتش به آتش کشیده شده است.

امام‌جمعه سبزوار بابیان اینکه مسلمانان کشورهای اسلامی باید به یاری مظلومان میانمار بشتابند، تصریح کرد: در برخی از کشورها مسلمان کشی گسترش‌یافته است که باید با اتحاد و همدلی دیگر مسلمانان جهان باید از کشتار مسلمانان جلوگیری شود.

مقیسه با اشاره به فرارسیدن عید غدیر، یادآور شد: در حال حاضر مفهوم پیام غدیر نادیده گرفته‌شده است و ارائه مسئولیت به انسان‌های توانمند وامانت دار مهم‌ترین بخش پیام غدیر محسوب می‌شود . فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.