اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 آبان 1396 / کد مطلب: 12598 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار در دیدار رئیس بسیج رسانه استان:


حربه دشمنان در فضای مجازی به کمک نخبگان خنثی شود


حربه دشمنان در فضای مجازی به کمک نخبگان خنثی شود امام جمعه سبزوار گفت: باید در فضای مجازی با استفاده از افراد خبره و مطلع به سیاست ها و اهداف دشمنان،حربه آنها را خنثی کنیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، در این دیدار امام جمعه سبزوار ضمن تاکید بر اهمیت خبر و رسانه در دنیای امروز بیان کرد: با دشمن باید مثل خودش مقابله برخورد کرد.

وی فضای مجازی و اطلاعاتی که در آن رد و بدل می شود را مهم دانست و گفت: دنیای استعمار خصوصاً آمریکا با این ابزار بدنبال منافع خود است و با اطلاعات نادرست سعی در گمراه کردن مردم کشورهاست تا بتواند ثروت آنها را به یغما ببرد.

وی در ادامه گفت: ما هم باید با همان ابزار به مبارزه با دشمن بپردازیم و در فضای مجازی با استفاده از افراد خبره و مطلع به سیاست ها و اهداف آنها،حربه آنها را خنثی کنیم و در این مبارزه هم پیروز شویم همانطور که رهبری معظم بر آن تاکید کردند.

در ادامه این دیدار رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی هم ضمن صحه گذاشتن بر آنها، گفت: بسیج رسانه برای هم افزایی با فعالیت رسانه ها ایجاد شد تا در مبارزه با دشمن سهم موثر داشته باشد.

محمدیان با تقدیر از دفاتر خبرگزاری صداوسیمای سبزوار و ایرنا افزود: نزدیکی این دو خبرگزاری مهم با کانون تخصصی بسیج رسانه سبزوار را امتیاز بزرگی دانست که میتواند اهداف نظام را در فضای رسانه و خبر برآورده کند.

وی با اشاره به اهمیت تربیون و جایگاه نماز جمعه بعنوان یک رسانه تاثیر گذار گفت: نماز جمعه قابلیت آن را دارد که امام جمعه محترم در خطبه‌های نماز به تشریح اهمیت رسانه بپردازند و در موقعیت های مختلف با برگزاری کلاسهای فقه رسانه باعث افزایش فعالان خبری و رسانه‌ای شهرستان در این زمینه شوند.

در پایان رییس بسیج رسانه غرب خراسان رضوی هم فعالیت های انجام شده را بیان کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.