اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 آبان 1396 / کد مطلب: 12599 / نظرات: 0

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:


سبزوار قطب آموزشی سواد رسانه ای استان می شود


سبزوار قطب آموزشی سواد رسانه ای استان می شود رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: تا پایان سال پنج کانون در سطح استان راه اندازی خواهد شد.
عباس محمدیان در بازدید از کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی در سبزواربا بیان اینکه در حال حاضر ۱۰کانون در شهرستان های استان خراسان مشغول به فعالیت هستند اظهارداشت: تا پایان سال در ۵شهرستان دیگر نیر این کانون فعالیت خود را آغاز کرده و تعداد کانون های فعال استان به ۱۵ کانون خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای راه اندازی کانون بسیج رسانه سبزوار به عنوان کانون برتر استان شناخته می شود اظهارداشت : در صدد هستیم تا با راه اندازی دوره های متعدد آموزشی در حوزه های سواد رسانه ای عکاسی خبرنگاری انیمیشن و ..سبزوار را به قطب آموزشی کانون ها تخصصی بسیج رسانه تبدیل کنیم.
محمدیان در ادامه بر نقش بسیج رسانه در تربیت نیروهای فرهنگی در تراز انقلاب اشاره کرد و افزود: نگاه بسیج رسانه به صورت فراجناحی و استفاده از تمام ظرفیت های مجود در شهرستان ها است.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به تخصیص بسته ها معیشتی به اعضای این کانون در مشهد تصریح کرد: اولین شرط ارائه این خدمات به کانون های مستقر شهرستان تثبیت موقعیت کانون ها بوده و با توجه به شرایط موجود در سبزوار این شهرستان اولین کانونی در استان خواهد بود که تا پایان سال از بسته های خدماتی بهره مند خواهد شد.
وی ارائه خدماتی نظیر ارائه تسهیلات کم بهره رسیدگی به وضعیت بیمه و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی و اردویی از جمله محتویات این سبد حمایتی خواهد بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.