اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 ارديبهشت 1397 / کد مطلب: 12915 / نظرات: 0


برگزاری مسابقات قرآن زندان‌های خراسان رضوی در سبزوار


 رئیس زندان سبزوار اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیست‌و هشتمین دوره مسابقات قرآن مددجویان زندان‌های استان خراسان رضوی در سبزوار برگزار می‌شود.
محمد بسکابادی، رئیس زندان سبزوار با اظهار اینکه مرحله استانی بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن مدجویان زندان‌های خراسان رضوی در سبزوار برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات از روز ۲۴ اردیبهشت ماه در حسینیه باقرالعلوم آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات قرآن در رشته‌های قرائت، اذان، دعاخوانی، مفاهیم قرآن و در رشته حفظ قرآن برگزار می‌شود، عنوان کرد: رشته حفظ در بخش‌های حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ده جزء، پانزده جزء، بیست جزء و سی جزء برگزار می‌شود.
بسکابادی با ابراز اینکه محوری‌ترین بحث در حوزه زندان‌ها، اصلاح و تربیت مددجویان است و بهترین راه برای اصلاح و تربیت مددجویان انس با کلام‌الله مجید، تصریح کرد: در بخش‌های ذکر شده از شهرستان‌های مختلف یک نفر به مرحله استانی راه یافته و زمان و مکان برگزاری مسابقات کشوری  متعاقباً اعلام خواهد شد.
وی در رابطه با برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان، گفت: برگزاری محفل انس با قرآن، تفسیر قرآن و تلاوت یک جزء از کلام‌الله مجید از برنامه‌هایی است که در ماه ضیافت الهی اجرا خواهند شد.ایکنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.