اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 28 خرداد 1397 / کد مطلب: 12976 / نظرات: 0


اعزام ۴۰ نفر از سبزوار برای بازسازی عتبات و عالیات


اعزام ۴۰ نفر از سبزوار برای بازسازی عتبات و عالیات  مسئول ستاد عتبات و عالیات سبزوار اظهار کرد: برای اولین بار در سال جاری ۴۰ نفر جهت بازسازی عتبات و عالیات اعزام می‌شوند.
علی اکبر دلبری، مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان سبزوار  با بیان اینکه ۲۴ نفر شامگاه ۲۸ خرداد از شهرستان سبزوار برای اولین بار در سال جاری جهت بازسازی حرم ائمه اطهار(ع) اعزام شدند، گفت: در هفته آینده نیز ۱۴ نفر دیگر اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه این افراد در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و حرم سیدمحمد(ع) با هماهنگی ستاد عتبات و عالیات مشغول به کار خواهند شد، افزود: افراد اعزامی از تخصص‌های مختلفی مانند جوشکاری، سنگ کاری، آشپزی، بنا، نانوا و آرماتوربند هستند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تغذیه افراد اعزامی توسط خودشان در کارگاه‌های مختلف انجام می‌شود، به همراه گروه‌های مختلف آشپز و نانوا اعزام شده است.
دلبری با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری ۵۲۰ میلیون ریال مردم شهرستان سبزوار برای بازسازی عتبات و عالیات کمک کرده‌اند، عنوان کرد: ۵۰۰ میلیون ریال از این کمک‌های مردمی به صورت نقدی و بقیه آن طلا و جواهر است.
روا شدن حاجت
در همین زمینه علی اصغر آزادواری که برای بار سوم اعزام می‌شود، به خبرنگار ایکنا گفت: در این سفر هزینه رفت و برگشت با خودمان است و هیچ مزدی جهت کاری که برای بازسازی عتبات و عالیات در کشور عراق انجام می‌دهیم دریافت نمی‌شود.
وی با بیان اینکه این سفرها برکات زیادی دارد و تاکنون در سفرهای قبلی حاجت‌هایی که از خدا به واسطه ائمه اطهار(ع) خواسته‌ام روا شده، افزود: این سفر یک ماهه است و در انتهای کار به صورت دوره‌ای به زیارت حرم امیرالمومنین(ع)، امام حسین(ع)، حرم حضرت عباس(ع) و دیگر ائمه اطهار(ع) اعزام خواهیم شد.
آزادواری اضافه کرد: در سفر قبلی به صورت تبرکی بخشی از خشت‌های طلای گنبد ضریح حضرت علی(ع) را به کمک بناهای اصفهانی کار کردیم.ایکنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.