اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 مرداد 1397 / کد مطلب: 13068 / نظرات: 0

نماینده مجلس:


تضعیف دولت همسویی با دشمن است


تضعیف دولت همسویی با دشمن است  نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی تضعیف دولت را همسویی با دشمن توصیف و بیان کرد: در شرایطی که عملیات رسانه ای و اقتصادی دشمن علیه کشور جاری است و نیاز به حفظ وحدت وجود دارد طرح سئوال از رئیس جمهوری به نفع نظام جمهوری اسلامی نیست.
رمضانعلی سبحانی فر در جمع  خبرنگاران افزود: بطور یقین طرح سئوال از رئیس جمهوری از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هدف رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست. در حالی که دشمن با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی در پی القای ناکارآمدی نظام می باشد تضعیف دولت همسویی با دشمن است.
وی ادامه داد: ایجاد آرامش در شرایط کنونی نیاز کشور است. طرح استیضاح سه وزیر پس از شش ماه از آغاز فعالیت دولت در تاریخ انقلاب بی سابقه و سبب خدشه به نظام بود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه همچنین به تاثیر گذاری تحریمها بر قیمت برخی کالاها اشاره و بیان کرد: قیمت خودرو تغییری نداشته بلکه تزریق بخشی از نقدینگی جامعه و نگاه سرمایه ای به این کالا منجر به افزایش قیمت آن شده است.
وی گفت: هدف دشمن در عملیات روانی ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است. توطئه دشمن با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم خنثی می شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.