اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 آذر 1398 / کد مطلب: 13514 / نظرات: 0


اعلام آمادگی ۱۰۲ داوطلب نامزدی انتخابات مجلس در سبزوار


اعلام آمادگی ۱۰۲ داوطلب نامزدی انتخابات مجلس در سبزوار فرماندار ویژه سبزوار گفت: بر مبنای ارزیابی صورت گرفته تاکنون ۱۰۲ نفر در این شهرستان آمادگی خود را برای داوطلبی نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرده‌اند.

احمد برادران افزود: بر این اساس با توجه به جو پرشور کنونی بطور یقین شاهد حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات اسفند ماه آتی خواهیم بود.

وی ادامه داد: مهمترین مطالبه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات است لذا همه دستگاههای اجرایی باید بستر مناسب را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی فراهم کنند.
فرماندار سبزوار گفت: همچنین رعایت قانون از سوی عوامل برگزاری انتخابات نقش موثری در جلب مشارکت حداکثری مردم در این عرصه سیاسی و سرنوشت‌ساز دارد. در همین راستا ستاد برگزاری انتخابات شهرستان سبزوار با اجرای دقیق قوانین، ضوابط و مقررات سلامت انتخابات را تضمین می‌کند.
وی افزود: قوه مقننه قلب برنامه‌ریزی کشور است بنابرانی هدف مجموعه نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران افزایش مشارکت مردمی و همچنین امانتداری در انتخابات و صیانت از آرای مردم  به‌عنوان حق‌الناس است.
برادران ادامه داد: امروز نوک حمله دشمنان در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای "سرمایه‌های اجتماعی" ایران است تا امید و رضایت را در بین مردم کمرنگ جلوه دهند لذا مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات پاسخی محکم به دشمنان و خنثی‌سازی توطئه‌ها خواهد بود.
وی همچنین به وجود مشکلات اقتصادی در کشور اشاره و بیان کرد: راه علاج این مشکلات نیز تعامل و همدلی تمامی ارکان حاکمیت، دستگاهها، مسئولان، حوزه رسانه و مردم است.

حوزه انتخابی سبزوار در غرب خراسان رضوی شامل شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

۱۸ نفر از ۲۹۰ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.
ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.