اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 28 آذر 1390 / کد مطلب: 1354 / نظرات: 0

رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار :


هیات های ورزشی باید مروج فرهنگ پهلوانی در بین جوانان باشند


هیات های ورزشی باید مروج فرهنگ پهلوانی در بین جوانان باشند  رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار خواستار ترویج فرهنگ پهلوانی در بین جوانان شد و گفت :هیات های ورزشی باید مروج فرهنگ پهلوانی در بین جوانان باشند. 
   
 به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار ، حجت الاسلام 'فاطمیان 'در جلسه ای كه با حضور رییس اداره ورزش و جوانان و مسوولین هیات های ورزشی شهرستان سبزوار برگزار شد از هیات های ورزشی خواست تا مروج فرهنگ پهلوانی در جامعه، بویژه در بین جوانان باشند.

این مسوول با اشاره به جنبه های دینی و عرفانی در ورزش های پهلوانی و زورخانه ای و قداست این ورزش اصیل ایرانی ، به تشریح ابعاد جسمی و روحی انسان و توجه دین مبین اسلام به هردو بعد آن پرداخت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در ادامه آمادگی این اداره را در زمینه برگزاری جلسات آموزش خانواده ورزشكاران ، تشكیل جلسات معرفتی و برپایی نماز جماعت در باشگاه های ورزشی و حضور مشاوران دینی در اماكن ورزشی با همكاری هیات های ورزشی را اعلام كرد.

وی از مسوولین اداره ورزش و جوانان سبزوار خواست تا با اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در انجام امور فرهنگی و تبلیغی در بین جوانان و در اماكن ورزشی ، همكاری و مساعدت كنند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.