اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 مرداد 1399 / کد مطلب: 14327 / نظرات: 0


سبزوار قطب دوم رسانه‌ای خراسان رضوی است


سبزوار قطب دوم رسانه‌ای خراسان رضوی است
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: این شهرستان قطب دوم رسانه‌ای خراسان رضوی پس از مشهد است.

رضا شجاع مقدم  در نشست با اصحاب رسانه سبزوار افزود: هم اینک ۱۶ نشریه و هشت پایگاه خبری در این شهرستان فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: همزمان با هفته خبرنگار نخستین شماره ماهنامه صبح سبزوار به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمد حشمتی نیز منتشر شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با اشاره به نقش رسانه‌های ملی و محلی در توسعه مناطق گفت: در سالهای اخیر مطالبه‌گری و شفافیت از سوی رسانه‌های محلی نقش مهمی در توسعه همه جانبه شهرستان سبزوار داشته است.
شجاع با بیان این که حرفه خبرنگاری جزء مشاغل سخت قرار دارد افزود: بیمه و مسکن از مشکلات عمده اصحاب رسانه است که پیگیر رفع این مشکلات در شهرستان هستیم.  
وی اضافه کرد: امسال به همت سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی روز شمار هفته گرامیداشت خبرنگار تدوین شد که این برنامه‌ها در شهرستان سبزوار نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: دیدار خبرنگاران با مدافعان سلامت و کادر درمانی که در خط مقدم با ویروس کرونا قرار دارند و دیدار اصحاب رسانه با حجت الاسلام علی‌اصغر باغانی از بازماندگان حادثه هفتم تیر و پدر شهید ناصرالدین باغانی برخی از برنامه‌های هفته خبرنگار در سبزوار بود.
شجاع افزود: حضور اصحاب رسانه سبزوار در رزمایش مواسات و همدلی، نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با محور تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، بازدید خبرنگاران حامی جهش تولید و اقتصاد مقاومتی از چند واحد صنعنی شهرستان و  شرکت در نشست آموزشی رسانه‌ها و تحکیم خانواده با حضور امام جمعه شهرستان از جمله این برنامه‌ها بوده است.
حدود ۱۰۰ خبرنگار و فعال رسانه‌ای در شهرستان سبزوار عضو بسیج رسانه هستند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.