اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 9 دي 1390 / کد مطلب: 1453 / نظرات: 1

از سری مسابقات لیگ برتر كشتی كشور/


تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار مقابل سایپای شمال به برتری رسید


تیم ثامن الحجج ع سبزوار مقابل سایپای شمال به برتری رسید  از سری مسابقات لیگ برتر كشتی كشور و در هفته سوم دور برگشت ،تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار صدر نشین گروه ب ، مقابل تیم سایپای شمال (تنكابن ) به برتری رسید. 
   
 به گزارش ایرنا این رقابت جمعه شب به میزبانی سبزوار در سالن سربداران این شهرستان برگزار شد كه تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در میان تشویق های گرم و پرشور تماشاچیان با امتیاز 5 بر 2 پیروز میدان شد.

در بخش انفرادی این مسابقه در وزن 55 حسن رحیمی از تیم سبزوار مقابل جواد داداشی ، در وزن 60 عباس گلی گرمستانی از تیم سبزوار مقابل مصطفی آقاجانی و در وزن 66 محمد نادری از تیم سبزوار مقابل محمد یوسفی پیروز شدند.

در وزن 74 حسن طهماسبی از تیم سایپای شمال بر حسام مقدم غلبه كرد و در وزن 84 احسان امینی از تیم ثامن الحجج سبزوار علیرضا گودرزی را زمین گیر كرد.

در وزن 96 عباس تهان از سایپای شمال عرفان امیری را شكست داد و در وزن 120 كیلو گرم فردین معصومی از تیم ثامن الحجج سبزوار ، هادی پور علی جان را مغلوب خود كرد.

این مسابقه را علی اكبرصوفی، اصغر محمدی، سهراب دهقان و ابوالفضل سبزعلی قضاوت كردند.

محسن كاوه به عنوان سرمربی و پژمان درستكار به عنوان مربی هدایت تیم سبزوار را عهده دار بودند و سید مصطفی میر عمادیان سرمربیگری و احمد پورعینی مربیگری تیم سایپای شمال را عهده دار بودند.

تیم كشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار با اقتدار در صدر جدول گروه ب قرار دارد و تیم خونه به خونه بابل صدر نشین گروه آ در این دوره از رقابت های لیگ برتر كشتی كشور است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.