اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 20 شهريور 1400 / کد مطلب: 14582 / نظرات: 0


ترویج نماز نیازمند ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و تبلیغی است


ترویج نماز نیازمند ارائه خدمات فرهنگی آموزشی و تبلیغی است
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اهمیت فریضه نماز در دین اسلام گفت: ترویج نماز در جامعه نیازمند ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و تبلیغی بیشتری است.

سیدمجتبی علوی‌مقدم روز شنبه در نشست شورای اقامه نماز سبزوار افزود: برای ترویج بیشتر فرهنگ نماز در این شهرستان باید برنامه ای نوشته شده و خط مشی مدون برای دستگاههای اجرایی در آن تعریف شود.

وی ادامه داد: دستگاهای اجرایی در برپایی نماز اول وقت و نیز  تبیین احکام  و نشر ارزش‌های دینی و اسلامی باید  اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به وظایف شورای اقامه نماز شهرستان گفت: نظارت بر فرایند اقامه نماز، پشتیبانی و حمایت های معنوی و مادی و  برنامه مناسب در ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و تبلیغی  برخی از این وظایف است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز باید بودجه و اعتبار سالانه مورد نیاز و امکانات مناسب برای برنامه های تبلیغی و نشر نماز و احکام اسلامی اختصاص دهد.

علوی مقدم ادامه داد: نماز اهمیت فراوان در دین اسلام دارد و اولین گام وفاداری به دین و بهترین شیوه ارتباط با خداوند، اقامه نماز است  لذا باید برپایی نماز و پاسداشت حریم آن مورد تاکید قرار گیرد.

وی گفت: نماز شرط قبولی همه اعمال انسان است و نیز زمینه را برای استجابت دعا فراهم می نماید.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.