اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 مرداد 1401 / کد مطلب: 14753 / نظرات: 0

مسئول سازمان بسیج رسانه:


جهاد تبیین مهمترین دستورکار بسیج رسانه است


جهاد تبیین مهمترین دستورکار بسیج رسانه است  مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: جهاد تبیین یکی از دستور کارهای اصلی این سازمان به شمار می‌رود در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، عباس محمدیان  در مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان بسیج رسانه و موسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از دستور کارهای اصلی برای مقابله با هر نوع انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.

وی بیان کرد: امروز یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار به کشور ما تحمیل شده است و دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های گسترده طراحی‌های عمیقی در حوزه جنگ شناختی و روانی انجام داده اند.

تاکید بر بسیج ظرفیت‌های نظام برای خنثی‌کردن جنگ نرم دشمن

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: امروز اگر نتوانیم همه ظرفیت‌های نظام را برای خنثی‌کردن جنگ نرم دشمن بسیج کنیم بدون شک در این حوزه شکست خواهیم خورد و این شکست در برخی امور غیرقابل جیران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش یکی از خلأهای موجود به ویژه در حوزه فرهنگی است و برای ارتقای زیرساخت‌های قدرت نرم کشور باید به حوزه پژوهش به شکل ویژه توجه کنیم.

هم‌افزایی بین نیروها تنها راه مقابله با فشار حداکثری دشمنان است

مدیرعامل موسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران نیز در این جلسه اظهار کرد: جلسه امروز ما درباره آغاز فصل نوینی از همکاری‌ها بین این موسسه و سازمان بسیج رسانه بود.

عابد اکبری اظهار داشت: در موسسه ابرار اعتقادی داریم در برابر فشار حداکثری که از جانب نظام سلطه به ارکان نظام ما وارد می‌شود یک راه بیشتر وجود ندارد و آن هم‌افزایی حداکثری است.

مدیرعامل موسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران تصریح کرد: اگر نتوانیم نیروهایی که داریم در کشور به صورت هم‌افزایانه در کنار همدیگر قرار بدهیم و تلاش کنیم نمی‌توانیم در برابر این فشار حداکثری مقاومت بکنیم.

تاکید بر همه افزایی دستگاه ها

وی خاطرنشان کرد: ایجاد پیوند بین دستگاه‌های مختلف و نهادهای مختلف که در راستای موضوعات مشترک فعالیت می‌کنند می‌تواند هم‌افزایی را شکل داده و آن را تقویت می‌کند.

مدیرعامل موسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران گفت: این موسسه با توجه به اینکه به صورت تخصصی در حوزه بین‌الملل و سیاست خارجی فعالیت می‌کند نقش موثری در ارائه تصویر از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و موضوعات محوری انقلاب اسلامی دارد.

قادر به خنثی سازی سیاست‌های نظام سلطه در راستای ایران‌هراسی‌ و اسلام‌هراسی هستیم

اکبری اظهار کرد: بدون شک این دو نهاد با استفاده از ظرفیت‌های بالای خود می‌توانند تصویر حقیقی از انقلاب اسلامی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی را چه در داخل و چه در خارج از کشور در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و در قالب جهاد تبیین و تشریح کنند.

وی با اشاره به تشکیل جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب توسط سازمان بسیج رسانه متذکر شد: می‌توانیم سیاست‌های نظام سلطه در راستای ایران‌هراسی‌ و اسلام‌هراسی را خنثی کنیم و با توجه به فضای خیلی خوب و حرفه‌ای که در سازمان بسیج رسانه وجود دارد این هم‌افزایی می‌تواند هم در داخل و هم در خارج از کشور شکل بگیرد و خیرات و برکات بسیار زیادی برای کشور داشته باشد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.