اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 31 فروردين 1402 / کد مطلب: 14911 / نظرات: 0


سبزوار میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت دانشجویان دختر شد


سبزوار میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت دانشجویان دختر شد  مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با توجه به ظرفیت های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه در رشته دارت، مسابقات انتخابی تیم ملی دارت دانشجویان دختر ایران در سبزوار برگزار می‌شود.

محمد طوسی اظهار داشت: نخستین دوره لیگ انفرادی نخبگان دارت دانشجویان دختر دانشگاه های ایران، انتخابی تیم ملی، در نیمه نخست اردیبهشت ماه در دانشگاه حکیم سبزواری برپا می شود.

وی افزود: در این مرحله از مسابقات که هفتم تا نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود ۲۳ دانشجوی دختر نخبه دارت از دانشگاههای مختلف کشور حضور دارند.

طوسی افزود: میزبانی دانشگاه حکیم از این رویداد ورزشی در راستای همکاری های مشترک و ارزیابی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی از ظرفیت های ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه حکیم سبزواری از گذشته پشتیبان علمی، آموزشی و پژوهشی انجمن دارت بوده است که در همین راستا سال گذشته با امضای تفاهم‌نامه همکاری انجمن دارت ایران با این دانشگاه مقرر شد آکادمی "دارت" در دانشگاه حکیم سبزواری ایجاد شود.

بر اساس این تفاهم نامه، فراهم کردن امکانات برای تاسیس آکادمی دارت در دانشگاه حکیم سبزواری، انجام طرح‌های پژوهشی تقاضا محور بر اساس نیازهای انجمن، همکاری در تولید محتوای علمی و بسته‌های آموزشی برای مربیان، داوران و بازیکنان دارت برخی تعهدات دانشگاه حکیم سبزواری بوده است.

دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با بیش از هشت هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.