اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 13 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14934 / نظرات: 0


مسابقات لیگ برتر هندبال با نام "شهید الداغی" برگزار می‌شود


مسابقات لیگ برتر هندبال با نام شهید الداغی برگزار می‌شود رییس هیات هندبال سبزوار گفت: بنا بر اعلام فدراسیون هندبال، هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال، به پاس احترام به شهید "حمیدرضا الداغی" و فرهنگ غیرت و شهادت، به نام آن شهید برگزار می شود.

امید یگانه اظهار داشت: در رویدادهای این هفته لیگ برتر هندبال ضمن گرامیداشت این شهید، تیم ها به احترام این شهید امر به معروف قبل از آغاز هر دیدار یک دقیقه سکوت می کنند.

شهید الداغی، بازیکن سابق هندبال کشور و در دوران دانشجویی عضو تیم هندبال دانشگاه تربت جام بود که در تمامی رده‌های سنی بازی کرده بود.

همچنین وی در دهه هفتاد شمسی، به عنوان عضو تیم نماینده شهر سبزوار در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال کشور حضور داشت.

رییس فدراسیون هندبال در در پیامی به مناسبت شهادت این شهید نوشت: شهادت "حمیدرضا الداغی" ثابت کرد جوانان ایران اسلامی جوانانی از «نسل امام حسین(ع)» هستند که در برابر تعدی و تجاوز خاموش نمی‌مانند.

سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با حضور تیم های سپاهان نوین اصفهان، پیکان سبزوار، زاگرس اسلام آباد غرب، صنعت مس کرمان، نخلستان دشتستان، رعد پدافند، فولاد سپاهان اصفهان، زغالسنگ طبس، پرواز هوانیروز اصفهان، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند اصفهان در حال برگزاری است.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید الداغی، متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که از وی یک فرزند دختر به یادگار مانده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.