اخبار سبزوار پيام : حوادث





اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 26 خرداد 1402 / کد مطلب: 15003 / نظرات: 0


ضارب نزاع منجر به فوت در سبزوار دستگیر شد


ضارب نزاع منجر به فوت در سبزوار دستگیر شد دادستان عمومی و انقلاب سبزوار گفت:‌ ضارب یک نزاع منجر به فوت در سبزوار تنها پس از گذشت هشت ساعت دراین شهر دستگیر شد.

محمدرضا صابری روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ طبق تحقیقات انجام شده در روز پنجشنبه ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه یک فقره نزاع به علت اختلاف شخصی واقع در شهرک فرودگاه بین ۲ مرد ۳۵ و ۳۰ ساله به وقوع پیوست که مرد ۳۵ ساله با اصابت ۲ ضربه چاقو به نقاط حیاتی مجروح شده و برای ادامه درمان به مشهد منتقل شد که متاسفانه ظهر جمعه درگذشت.

وی افزود: با توجه به نوع و محل جراحات وارده، دستور لازم در همان ساعات اولیه وقوع حادثه، با هدف شناسایی ضارب و تشکیل گروه جنایی صادر و اقدامات تعقیبی شروع شد و بازپرس ویژه قتل نیز با حضور میدانی در همان ساعات اولیه به بررسی و جمع آوری دلایل اقدام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب سبزوار گفت: با پیگیری و نظارت لازم، متهم با تلاش پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی در کمتر از هشت ساعت در خارج از استان خراسان رضوی دستگیر و به سبزوار منتقل شد.

بر این اساس و در ادامه در ساعت پنج صبح روز جمعه بازپرس با تحقیق لازم از متهم و پس از اقرار وی به درگیری و وارد کردن صدمات به اتهام شروع به قتل عمدی، وی را با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی کرد.

وی افزود: با توجه به موثر نبودن اقدامات درمانی در مرکز استان و درگذشت فرد مضروب، نوع اتهام به قتل تغییر یافته و متهم به اتهام قتل عمدی بازداشت است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.