اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1402 / کد مطلب: 15082 / نظرات: 0

خطیب جمعه سبزوار:


پیش‌ثبت‌نام گسترده مجلس نویدبخش انتخاباتی پرشور است


پیش‌ثبت‌نام گسترده مجلس نویدبخش انتخاباتی پرشور است  امام جمعه موقت سبزوار گفت: پیش ثبت گسترده متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی نویدبخش انتخاباتی پرشور و سالم است.

حجت الاسلام سید علی اخباری در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: انتخابات تبلور نظام مردم سالاری دینی است که حضور گسترده مردم در این صحنه، خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

وی با اشاره به ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد تصریح کرد: مساجد از ابتدای اسلام پایگاه مهم عبادی، تربیتی، اجتماعی و سیاسی بوده است و انقلاب اسلامی نیز از این پایگاهها آغاز شد.

امام جمعه موقت سبزوار گفت: برای نمونه مسجد جامع سبزوار نقش مهمی در تحولات منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان داشت و مسجد آقابیک سبزوار نیز در اعزام رزمندگان اسلام به جبهه نقش آفرین بود با این حال مساجد همچنان با نقطه مطلوب و شکوفایی گذشته خود فاصله دارند.

حجت الاسلام اخباری با اشاره به درپیش بودن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: بر اثر تلاش جهادی و شبانه روزی دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته موفقیت ها و گشایش های خوبی حاصل شده است.

وی با اشاره به دیپلماسی هوشمندانه و فعال دولت سیزدهم، اظهار داشت: آمریکا قبل از جریان اغتشاشات سال گذشته میز مذاکره را ترک کرده بود که اکنون با سیاست مقاومت دولت و همراهی مردم پای میز مذاکره آمده و آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی و مبادله برخی زندانیان به برکت همین سیاست رخ داده است.

خطیب جمعه سبزوار گفت: یکی از وقایع تاریخ معاصر و عبرت آموز کشور کودتای ۲۸ مرداد است، رویدادی که پس از آن ایران به حیات خلوت آمریکا تبدیل شد و ملت و حاکمان ایران در بردگی و اسارت آمریکا بودند به طوری که رژیم پهلوی به ظاهر سلطنت داشت اما در عمل دستورهای سفارت آمریکا در ایران را اجرا می کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.