اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 شهريور 1402 / کد مطلب: 15106 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


دولت اولویت خود را جلوگیری از رشد تورم قرار دهد


دولت اولویت خود را جلوگیری از رشد تورم قرار دهد  امام جمعه سبزوار گفت: دولت در کنار توجه به امور زیربنایی، باید اولویت خود را جلوگیری از رشد تورم و گرانی مواد غذایی و مسکن  قرار داده و امکان سوء استفاده و شایعه پراکنی را از دشمن بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با اشاره به بیانات اخیر رهبری در تمجید از دولت، افزود: دولت در مجموع کارنامه درخشانی دارد که امور زیربنایی، رشد شاخص های کلان اقتصادی و حوزه سیاست خارجی برخی از این موارد است.

وی تصریح کرد: همچنین افزایش سرمایه گذاری، صادرات محصولات پتروشیمی و کاهش بیکاری، تقویت نظام مالیاتی و اقدامات ارزنده در حوزه نفت و گاز در ۲ سال گذشته صورت گرفته است.

امام جمعه سبزوار با اشاره به رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت سیزدهم، افزود: این دولت کسب رضایت الهی را خدمت به مردم می داند.

حجت الاسلام مقیسه گفت: اقدامات چشمگیر دولت به ۲ دلیل در جامعه انعکاس ضعیفی داشته است که ضعف در اطلاع رسانی هنرمندانه دولت و مشکلات معیشتی مردم و گرانی برخی مواد غذایی و مسکن همچون غباری مانع دیدن اقدامات اساسی دولت شده است.

همایش اربعین خاری در چشم دشمن است

امام جمعه سبزوار گفت: همایش بزرگ پیاده روی اربعین خاری در چشم دشمنان جهان اسلام است که تاب تحمل آن را ندارند.

حجت الاسلام مقیسه افزود: راهپیمایی میلیونی اربعین هر سال باشکوه تر از پیش برپا می شود اما این حماسه در رسانه هایی که با مکتب اهل بیت (ع) عناد دارند، بازتاب چندانی ندارد.

وی تصریح کرد: همه ساله بر شمار ارادتمندان امام حسین(ع) افزوده می شود و زائران از کشورهای مختلف جهان در اربعین خود را به کربلا می رساند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.