اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 شهريور 1402 / کد مطلب: 15121 / نظرات: 0


پیکر ٢ مامور انتظامی شهید حادثه تروریستی «تفتان» وارد فرودگاه مشهد شد


پیکر ٢ مامور انتظامی شهید حادثه تروریستی «تفتان» وارد فرودگاه مشهد شد پیکر ٢ مامور شهید حادثه تروریستی تفتان سیستان و بلوچستان به فرودگاه مشهد منتقل شد و مورد استقبال همرزمانشان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، ظهر پنجشنبه آیین استقبال با شکوه از پیکرهای مطهر سرهنگ دوم شهید محمد میرشکار و شهید علی فسنقری در فرودگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این شهدا در حمله دیروز تروریست های کوردل در شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار کریم عباسی افزود: پیکر مطهر سرهنگ دوم شهید محمد میرشکار از فرودگاه مشهد برای تشییع به استان گلستان منتقل می شود.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهید علی فسنقری نیز به سبزوار منتقل و پس از نماز جمعه فردا بر دوش مردم انقلابی و ولایی این شهرستان تشییع می شود.

به گزارش ایرنا، عصر دیروز ١۵ شهریور در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد انتظامی شهرستان تفتان، ٢ نفر از کارکنان پلیس به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

تروریست های کور دل به صورت کاملا بزدلانه ٢ نفر از کارکنان اداره پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان تفتان را که حین انجام امور خدماتی بودند ترور کردند و به سرعت از محل متواری شدند.

در این حادثه تروریستی سروان محمد میرشکار رییس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه علی فسنقری به فیض شهادت نایل آمدند.

بر اساس این گزارش، شهید میرشکار اهل کلاله استان گلستان، متاهل و دارای ۲ فرزند پسر و دختر و شهید فسنقری مجرد و اهل سبزوار است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.