اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 شهريور 1402 / کد مطلب: 15122 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


مردم قدردان مجاهدات نیروی انتظامی برای تامین امنیت هستند


مردم قدردان مجاهدات نیروی انتظامی برای تامین امنیت هستند  امام جمعه سبزوار گفت: نیروی مقتدر انتظامی شهدای فراوانی در راه امنیت، عزت و اقتدار کشور تقدیم کرده است و مردم قدردان مجاهدت جان برکفان انتظامی در خط مقدم تامین امنیت هستند.

 حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح حافظ امنیت، دلسوز ملت و پشتیبان ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: شهرستان سبزوار در طول یک هفته گذشته ۲ تن از جان برکفان نیروی انتظامی شهیدان "داوود صبوری" و "علی فسنقری" را در مسیر ارزش های اسلام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
امام جمعه سبزوار گفت: انتظار می رود مسوولان به لحاظ قانونی نیروی انتظامی را در ابعاد تجهیزاتی، مادی و معنوی تقویت کنند تا آنها با قدرت بیشتری در برابر دشمنان و تروریست ها ایستادگی کنند.

حجت الاسلام مقیسه همچنین با گرامیداشت دهه وقف افزود: وقف سنت حسنه ای در مسیر اهداف مکتب اهل بیت (ع)است که با توجه به اهمیت آن در رفع مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه، واقفان باید در ثبت وقف به نیازهای روز جامعه توجه کنند.

امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی دهه آخر ماه صفر گفت: سبزوار در مسیر زائران رضوی قرار دارد و مواکب و ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی شایسته زائران برپا شده است که از نیکوکاران دعوت می شود با کمک های خود یاری رسان ایستگاه های صلواتی باشند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز سینما و تبریک این مناسبت به اهالی سینما و جامعه هنری کشور افزود: بازیگران و فیلمسازان متعهد، انقلابی و دشمن شناس با موضع گیری به موقع خود در مسیر ارزشهای انقلاب و خون شهدا حرکت می کنند.

حجت الاسلام مقیسه افزود: در شرایطی که رسانه های غربی واقعیت ها را وارونه جلوه می دهند، تولید فیلم های بصیرت افزا به وسیله هنرمندان متعهد و انقلابی توطئه دشمنان را خنثی می کند.

وی در بخش دیگری با اشاره به همکاری طلاب علوم دینی با آموزش پرورش در راستای تقویت امور تربیتی و مسائل اعتقادی نسل جوان گفت: این طلاب مشکلاتی جزیی دارند که انتظار می رود وزارت آموزش و پرورش نسبت به رفع آن اقدام کند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.