اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 17 دي 1390 / کد مطلب: 1513 / نظرات: 0


رئیس کمیته لیگ برتر کشتی گفت:تیم ها توافق نکنند فینال را در شهر بی طرف برگزار می کنیم


 
عباس نمازیان درباره انتخاب بابل به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و اعتراض برخی تیم‌ها نسبت به این تصمیم گفت: دو تیم نسبت به این موضوع معترض بودند؛ بنابراین قرار شد روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور نمایندگان تیم‌های صعود کنند تشکیل دهیم. اگر تیم‌ها برای میزبانی یکی از چهار تیم صعود کننده به توافق برسند، مسابقات در یکی از شهرها برگزار خواهد شد؛ در غیر این صورت مجبوریم طبق قانون مرحله نهایی لیگ را در شهری بی‌طرف برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه امکان تغییر میزبان وجود دارد، تصریح کرد: در نظر داریم بهترین شرایط برای برگزاری فینال مسابقات برقرار باشد. مطمئناً‌ با توجه به حساسیت و قدرت‌ تیم‌ها فینال زیبایی را شاهد خواهیم بود؛ به همین دلیل اگر بر سر میزبانی یکی از این تیم‌ها به توافق نرسند، شهری بی‌طرف را معرفی خواهیم کرد.

نمازیان درباره انتخاب بابل گفت:‌ علاقمندان به کشتی در مازندران زیاد هستند و به همین دلیل این شهر را انتخاب کردیم. تماشاگران رکن اصلی ورزش هستند، اما متاسفانه ما شرایط برای جذب آنها فراهم نمی‌کنیم. سالن ورزشی با ظرفیت بالا نداریم و مجبوریم در همین سالن‌های چندهزار نفری مسابقات را برگزار کنیم. منبع:  سایت باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج (ع) سبزوار
  
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.