اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 23 شهريور 1402 / کد مطلب: 15130 / نظرات: 0

رییس سازمان اورژانس:


فرسودگی ناوگان، چالش کنونی اورژانس کشور است


فرسودگی ناوگان چالش کنونی اورژانس کشور است  رییس سازمان اورژانس کشور گفت: فرسودگی ناوگان آمبولانسی از جمله چالش های این سازمان است که با ورود آمبولانس‌های جدید بخشی از این نیازها برطرف می شود.
 دکتر جعفر میعادفر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایگاههای اورژانس جاده ای سبزوار به خبرنگاران افزود: نوسازی ناوگان اورژانس از ملزومات کنونی این سازمان است که مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اورژانس ۱۱۵ سبزوار به لحاظ ساختاری در ردیف اورژانس های برتر کشور قرار دارد و وجود تمام امکانات و واحدهای اورژانس پیش بیمارستانی، حکایت از پیشرفت و ارتقای این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دارد.

دکتر میعادفر افزود: البته یکی از چالش های اورژانس سزوار فرسودگی ساختمان اداری آن است که این آمادگی در سازمان اورژانس کشور وجود دارد که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و مشارکت خیران، سازه مناسبی برای آن ایجاد شود.

مدیر حوادث و رییس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: این اورژانس با بسیج امکانات، برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

دکتر غلامعباس کافی اظهار داشت: هم اینک ۹ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در جاده های سبزوار و مسیرهای رفت و آمد زائران حرم مطهر امام رضا (ع) استقرار یافته اند که در زمان نیاز به زائران و مجاوران خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: همچنین ۲ مرکز فرماندهی عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به صورت ۲۴ ساعته فعال است و حوادث و ماموریتهای این مرکز را زیر نظر دارد و مرکز پایش و مراقبتهای بیماران نیز به صورت شبانه روزی فعال بوده و بیماران اعزامی بین بیمارستانی را پایش و مراقبت می کند.

۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در غرب خراسان رضوی خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.