اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 26 شهريور 1402 / کد مطلب: 15133 / نظرات: 0


چهار موکب در مسیر بازگشت زائران در داورزن برپا شد


چهار موکب در مسیر بازگشت زائران در داورزن  برپا شد  رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سبزوار گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، چهار موکب خدمت‌رسانی در مسیر بازگشت زائران رضوی در شهرستان "داورزن" برپا شده است.

حسنعلی حبیب‌پور اظهار کرد: شهرستان داورزن به عنوان دروازه غربی استان در مسیر اصلی زائران حرم رضوی قرار دارد لذا همزمان با بازگشت زائران دهه پایانی ماه صفر، مواکب و ایستگاههای صلواتی برای خدمت به زائران دهه آخر صفر برپا شده است.

وی افزود:‌ هم اینک چهار موکب و ایستگاه صلواتی در مسیرهای ورودی شهر "ریوند"، روستای "مهر"، ایستگاه امام رضا (ع) شهر داورزن و ورودی روستای "بیزه" برای خدمت به زائران دهه آخر صفر فعال شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سبزوار گفت: در این مواکب علاوه بر توزیع بسته‌های فرهنگی و خدمات روزانه به حدود ۱۰ هزار زائر و مسافر خدماتی شامل توزیع غذای گرم، میان وعده و چای ارائه می شود.

حبیب‌پور افزود: پیش از این نیز همزمان با روزهای پایانی ماه صفر ۱۲ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی در مسیرهای ارتباطی شهرستان سبزوار در غرب استان خراسان رضوی برپا شده بود.

شهرستان ۲۱ هزار نفری داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.