اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 شهريور 1402 / کد مطلب: 15138 / نظرات: 0


هفته دفاع مقدس فرصتی برای تحقق توصیه رهبری به کنگره شهدای سبزوار است


هفته دفاع مقدس فرصتی برای تحقق توصیه رهبری به کنگره شهدای سبزوار است  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام خود به کنگره ملی شهدای سبزوار بر انتقال سلوک شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان تاکید داشتند، لذا هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تحقق منویات رهبری است.

 حسین ابراهیمی کُردیانی روز دوشنبه در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سبزوار افزود: رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای سبزوار و نیشابور فرمودند باید با شیوه‌های خلاقانه و جذاب، یاد، سلوک و مجاهدت شهدا به نسل جوان منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس سرشار از ایثار رزمندگان و مجاهدت شهداست، تصریح کرد: این ایام فرصتی ارزشمند برای تبیین و نشر ارزشهای اسلامی و اخلاقی بین نسل جوان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دیار سربداران ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این ستارگان درخشان می توانند برترین الگوها برای جامعه ما باشند.

ابراهیمی افزود: در دوران دفاع مقدس، کشور ما با وجود همه گرفتاری های اقتصادی و امکانات حداقلی دفاعی و نظامی، با همراهی و مشارکت آحاد مردم در جنگی نابرابر به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس الگو و راهکار مناسبی برای رفع مشکلات کشور است، تصریح کرد: امروز نیز در شرایط سخت جنگ اقتصادی با بسیج تمامی ظرفیت ها و پای کار آمدن مردم، می توان همچون دوران دفاع مقدس بر مشکلات غلبه کرد.

ابراهیمی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در سطح نهادهای اداری، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج تدارک دیده شده و زنگ ایثار و مقاومت نیز اول مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس نواخته می شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.