اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1402 / کد مطلب: 15140 / نظرات: 0

نماینده سبزوار:


رییس جمهور در سازمان ملل جبهه جاهلیت مدرن را به چالش کشید


رییس جمهور در سازمان ملل جبهه جاهلیت مدرن را به چالش کشید نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور با سخنرانی منطقی، مستند، جامع و انقلابی مبتنی بر آرمان‌های امام (ره) و رهبر انقلاب در سازمان ملل، بار دیگر جبهه جاهلیت مدرن را به چالش کشید.

بهروز محبی نجم آبادی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سخنان رییس جمهور در مقر سازمان ملل در نیویورک، افزود: آیت‌الله رییسی از موضع قدرت، اقتدار و جایگاه برتر جمهوری اسلامی سخن گفت و پیام حقانیت مردم ایران را به گوش جهانیان رساند.

وی اظهار داشت: رییس جمهوری اسلامی ایران هم در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل و هم در نشست با رسانه ها مباحث خوبی را طرح و به خصوص نقش رژیم صهیونیستی در فتنه افکنی های جهان اسلام را گوشزد کرد.

محبی نجم آبادی افزود: آیت الله رییسی با مستندات دقیق چهره واقعی غرب را نشان داد و بیان کرد که جریان غرب با وجود چالش‌های جدید، مشکلات فراوان و ظلمی که به مردم خود روا می دارد به ظاهر خود را منادی صلح و دفاع از حقوق بشر می‌داند.

نماینده شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس گفت: صلاح بشری در این است که همه بشریت حول معنویت، دین و قرآن که برنامه نجاتبخش بشر است، در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

محبی نجم آبادی با اشاره به ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی افزود: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در کنار رویکرد رفع تحریم ها، بی اثر کردن و خنثی سازی تحریم ها را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: حضور جمهوری اسلامی در پیمان منطقه ای شانگهای و بریکس و ارتباطات خوب با همسایگان پس از نبرد سنگین سوریه و یمن، که عمق راهبردی جمهوری اسلامی توانست همپیمانان ایالات متحده را در منطقه شکست دهد، رویدادی بزرگ به شمار می رود.

محبی نجم آبادی افزود: برنامه ریزی اغتشاشات سال گذشته با همراهی برخی از کشورها با هدف براندازی و ایجاد مشکلات برای نظام شکل گرفت که با عدم همراهی ملت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی بیشتر شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.