اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1402 / کد مطلب: 15141 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:‌


عزت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی از برکات دوران دفاع مقدس است


عزت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی از برکات دوران دفاع مقدس است  امام جمعه سبزوار گفت: عزت، اقتدار و پیشرفت‌های مختلفی که امروز نصیب جمهوری اسلامی شده، از برکات دوران پرافتخار دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: آن دوران درخشان، دستاوردهای فراوانی داشته است که یکی از آن موارد صدور انقلاب اسلامی و رسیدن صدای انقلاب به گوش جهانیان است.

وی اظهار داشت: همچنین در دوران دفاع مقدس، نظام نوپای جمهوری اسلامی با ابرقدرت های شرق و غرب مواجه شد و روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و تکیه بر توان داخلی مردم ما تقویت شد.

امام جمعه سبزوار گفت: دفاع مقدس سبب شد جمهوری اسلامی دوست و دشمن واقعی خود را بشناسد چرا که تمام ابرقدرتهای بلوک غرب و شرق از روی دشمنی با انقلاب اسلامی، صدام و رژیم بهثت را تا بن دندان مسلح کردند تا به گمان خود بتوانند این انقلاب را از پای بیندازند.

حجت الاسلام مقیسه با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی و دفاع مقدس سبب بیداری ملت های مسلمان، کشورهای منطقه و آزادیخواهان جهان شد، افزود: پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی و تضعیف رژیم صهیونیستی از دیگر برکات دفاع مقدس ملت ایران است.

وی تصریح کرد: باید مجاهدت، ایثار و ازخود گذشتگی شهدا و رزمندگان از طریق جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد تا نسل جوان امروز بیش از پیش با آن دوران افتخار آمیز آشنا شوند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.