اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 17 مهر 1402 / کد مطلب: 15168 / نظرات: 0

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی:


رفع مشکلات فرودگاه سبزوار با تمام توان پیگیری می‌شود


رفع مشکلات فرودگاه سبزوار با تمام توان پیگیری می‌شود مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: تمام توان خود را برای رفع مشکلات فرودگاه سبزوار و برقراری مجدد پروازهای سبزوار - تهران به کار خواهیم گرفت.

 محمود امانی‌بنی روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات فرودگاه غرب خراسان رضوی، افزود: برای برقراری مجدد پروازهای این فرودگاه، فرمانداری سبزوار نیز اعلام آمادگی کرده است تا همه ظرفیتها را پای کار بیاورد.

وی اضافه کرد: تا قبل از شیوع کرونا، در هفته سه پرواز در مسیر سبزوار- تهران و بالعکس توسط هواپیمایی ماهان انجام می شد اما با شیوع کرونا این پروازها متوقف شد و پس از آن پروازهای تهران توسط شرکت آتا پی گرفته شد که آخرین پرواز نیز ۱۳ دیماه پارسال انجام شد.

وی اظهار کرد: شرکت آتا به دلیل آنچه که فقدان "هندلینگ زمینی" در فرودگاه سبزوار عنوان می‌شد، پروازهای خود در سبزوار را متوقف کرد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: امسال در ایام اربعین‌ حسینی، پس از ۱۱ سال، نخستین پرواز فرودگاه شهدای سبزوار به مقصد عتبات عالیات انجام شد.

امانی بنی تاکید کرد: فرودگاه سبزوار پشتیبان فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد است و ضروری است با رفع مشکلات موجود در این فرودگاه، پروازهای آن هر چه سریعتر برقرار شود.

در این نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و نمایندگان شرکت هواپیمایی آتا نیز حضور داشتند.

فرودگاه شهدای سبزوار، که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، به عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شناخته می شود و برخی از پروازهای مشهد در صورت بروز شرایط نامساعد جوی در مرکز استان خراسان رضوی، در سبزوار فرود می آیند.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.