اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 مهر 1402 / کد مطلب: 15170 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


طوفان الاقصی قدرت جبهه مقاومت را به رخ صهیونیست ها کشید


طوفان الاقصی قدرت جبهه مقاومت را به رخ صهیونیست ها کشید  امام جمعه سبزوار گفت: عملیات طوفان الاقصی واکنش شجاعانه رزمندگان فلسطینی بود که قدرت جبهه مقاومت را بیش از هر زمانی به رخ رژیم صهیونیستی و حامیانش کشید.

 حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: این عملیات بیانگر ابتکار عمل رزمندگان مقاومت علیه رژیم منحوس صهیونیستی بود که در دهه های اخیر از هیچ جنایتی در حق مردم مظلوم و بی گناه فلسطین دریغ نکرده بود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی در عملی غیر انسانی با محاصره کامل نوار غزه و کشتن غیرنظامیان فلسطینی، اقدام به قطع جریان آب و برق آنها کرده است که نشانه ضعف آنهاست.

امام جمعه سبزوار افزود: رهبر معظم انقلاب در آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح فرمودند: عامل ایجاد این توفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند.

حجت الاسلام مقیسه گفت: امروز مردم ایران با حضور در راهپیمایی پرشور با حمایت از عملیات طوفان الاقصی، ازجار خود را از اقدامات وحشیانه صهیونیست ها اعلام داشته و تاکید کردند که با وحدت جهان اسلام قدس شریف از چنگال صهیونیست ها آزاد می شود.







منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.