اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 مهر 1402 / کد مطلب: 15174 / نظرات: 0

نماینده سبزوار:


پیروزی حماس در تاریخ جاودانه شد


پیروزی حماس در تاریخ جاودانه شد  نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی و جنگ مردانه حماس در تاریخ جاودانه شد و تبعات این رویداد برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است.

بهروز محبی نجم‌آبادی  افزود: عملیات طوفان الاقصی تقابل جنگ و جهاد شجاعانه در برابر جنگ ناجوانمردانه و نسل کشی است که رژیم صهیونیستی در منطقه به راه انداخته است.

وی اظهار کرد: به طور یقین حماس به عنوان یک مدعی بزرگ و صاحب واقعی سرزمین های اشغالی این حق را دارد از حقوق خود دفاع کند همانطور که جنگ جوانمردانه روزهای اخیر آنها در تاریخ ماندگار شد.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید جهان اسلام در برابر حملات وحشیانه، بی محابا و خارج از قوانین بین‌المللی و نسل کشی رژیم صهیونیستی، به پا خیزد و اقدامی عملی کند.

محبی نجم‌آبادی افزود: مجاهدان فلسطینی، حزب الله لبنان، سوریه، مصر و اردن همگی باید به طور جدی در این جبهه حضور میدانی داشته و از مردم بی‌دفاع غزه دفاع کنند.

وی اظهار داشت: نسل کشی و نبرد نابرابر صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع و غیرمسلح نوار غزه، مساله بسیار مهمی است که باید تمام کشورها در حوزه‌های مختلف دیپلماسی و حضور میدانی این رژیم را سر جای خود بنشانند.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان ملل وظیفه دارد در برابر عهدشکنی‌های صهیونیست ها که با حمایت آمریکای جنایتکار صورت می گیرد، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: همچنین کشورهای چین و روسیه باید به وظیفه تاریخی خود در سازمان ملل عمل و از ادامه حملات ناجوانمردانه صهیونیست ها به مردم غزه جلوگیری کنند.

جهان اسلام، اتحاد واقعی خود را حول محور فلسطین نشان دهد

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وقایعی که طی روزهای گذشته در سرزمین های اشغالی رخ داد، اکنون فرصت مناسبی است که جهان اسلام اتحاد واقعی خود را حول محور فلسطین نشان دهد.

محبی نجم‌آبادی افزود: امروز جهان اسلامی به منزله پیکره واحدی است که هر قسمت این پیکره مورد تجاوز و اهانت قرار گیرد، باید از آن دفاع شود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی جهان اسلام یک فرصت تاریخی برای اتحاد دارد در حالی که سیطره و هژمونی آمریکا در منطقه و جهان محدود و امپراتوری غرب رو به افول است و قدرت‌های نوظهور در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی جایگاه جدیدی در دنیا پیدا کرده اند.

این نماینده مجلس افزود: اعضای جهان اسلام به عنوان مجموعه منسجم و متحد حول محور فلسطین، ارزش‌های اسلامی و احکام مترقی شریعت اسلام منبعث از تعالیم آسمانی پیامبر (ص) در این فرصت تاریخی با هم متحد شوند و با حفظ منافع مشترک خود، در برابر زیاده خواهی‌های مستکبران که منابع جهان اسلام را به یغما می‌برند، بایستند.

محبی نجم آبادی گفت: به طور یقین آینده از آن مردم فلسطین است و ساکنان غیربومی این منطقه و رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی که از سایر کشورها به منطقه آمده اند، بدانند که غاصبند و باید این سرزمین را ترک کرده و به صاحبان اصلی آن واگذار کنند.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.