اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 مهر 1402 / کد مطلب: 15179 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


طوفان الاقصی، عملیاتی در مسیر احقاق حق است


طوفان الاقصی عملیاتی در مسیر احقاق حق است  امام جمعه سبزوار گفت: عملیات طوفان الاقصی در مسیر احقاق حق ایجاد شده که وحشت به جان رژیم صهیونیستی انداخته، به گونه ای که کنترل خود را از دست داده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار، آمریکا را مدیریت کننده پشت صحنه تحولات رژیم صهیونیستی دانست و افزود: فلسفه جهاد دفع ظلم ظالم، دفاع از جان، مال، آبرو و ارزشهای الهی است و هرگونه دعوت به سوی خدا و اسلام، مستکبران را ناراحت می کند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در برابر ظلم، ستم، ویرانگری، کشتار دسته جمعی، آوارگی، محاصره و تبعید مردم مظلوم فلسطین شناخت و توجه به جهاد تبیین و آگاهی بخشی به جامعه است.

امام جمعه سبزوار گفت: رسانه های غربی با انتشار تصاویر ساختگی و دروغین، برگ برنده صهیونیست‌ها هستند و در چنین شرایطی ما نباید نقش سربازان رسانه ای دشمن را بازی کرده و در فضای مجازی، ارتش رسانه ای و تبلیغاتی دشمن شویم.

حجت الاسلام مقیسه افزود: اصحاب رسانه باید یار و یاور ملت مظلوم فلسطین باشند و با بهره گیری از فضای مجازی، فریاد استغاثه ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

دستگاه قضا به رفع موانع تولید در سبزوار کمک کند

امام جمعه سبزوار گفت:‌ دستگاه قضایی نسبت به رفع موانع تولید، اشتغال و گره گشایی از مشکلات مردم این شهرستان اهتمام بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام مقیسه افزود:‌ مشکلات اراضی سجادشهر سبزوار با ابتکار عمل دستگاه قضایی استان و شهرستان در مسیر حل شدن است و تلاش رییس کل دادگستری استان در رفع مشکل زمین های سجادشهر و اجرایی کردن آن از سوی دادگستری سبزوار جای قدردانی دارد.

وی گفت:‌ البته هنوز موانع زیادی در مسیر طرح های اشتغال آفرین این شهرستان وجود دارد که موجب رنجش دلسوران و جوانان جویای کار شده و انتظار می رود این موانع نیز با حکم قضات متشرع، دلسوز و انقلابی برداشته شود.

به گزارش ایرنا، مالکان زمین های شهرک سجادشهر سبزوار با وجود داشتن سند تک برگ با کاربری مسکونی، در چند سال اخیر همواره پیگیر احقاق حقوق قانونی خود و دریافت اجازه ساخت مسکن و استفاده از حمایت های دولت از طریق مسوولان شهرستان بوده اند، که گویا با توجه مسوولان قضایی استان و شهرستان این مشکل در حال حل شدن است.

اراضی سجاد شهر سبزوار در ضلع شرقی توحیدشهر واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.