اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 آبان 1402 / کد مطلب: 15189 / نظرات: 0

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:


خواست دشمن برگزاری انتخاباتی بی رونق است


خواست دشمن برگزاری انتخاباتی بی رونق است  معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن برای رقم زدن صحنه سرد و بی رونق در انتخابات پیش رو، تمامی امکانات خود را به میدان آورده است.
سید هادی طباطبایی  در نشست شورای اداری سبزوار افزود: دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای توطئه همیشگی دشمنان است چنانکه پارسال نیز با طراحی و ایجاد اغتشاشات سودای سرنگونی جمهوری اسلامی را داشتند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در قبال تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در فضای جامعه، تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از راههای ترغیب مردم به حضور پرشورتر در صحنه انتخابات، کار جهادی و شبانه روزی است تا از این طریق به مردم ثابت شود مسوولان خادم آنها هستند.

طباطبایی افزود: نظام انتخاباتی و مردم سالاری حاکم بر جامعه، نعمتی است که به واسطه حکومت اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در دوران جمهوری اسلامی ۴۱ انتخابات سالم و بدون خدشه برگزار شده است، گفت: دشمنان با دروغ گویی و شبهه پردازی نسبت به امانتداری هیات های اجرایی، سعی در ناامید کردن مردم دارند.

خواست دشمن برگزاری انتخاباتی بی رونق است

داوطلبان نمایندگی مجلس ثبت نام خود را به ساعات آخر نیندازند

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه ساعت ۱۸ چهارشنبه پایان مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس است، از متقاضیان انتظار می رود نامنویسی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: کار ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس از ۲۷ مهر آغاز شده و تا عصر روز سوم آبانماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در ساعات باقیمانده امروز و فردا اوج مراجعه برای ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس است لذا توصیه می شود با توجه به زمانبری فرایند ثبت نام و پر کردن فرم‌ها که باید اطلاعات آن بارگذاری و با عنایت به محدودیت‌های اینترنتی، کار را به ساعات پایانی نیندازند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: در مرحله پیش ثبت نام انتخابات ۲۷۶ نفر در شهرستان‌های غرب خراسان رضوی به عنوان متقاضی نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بودند.

ابراهیمی با اشاره به فراهم نمودن بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات، افزود: هیات‌های اجرایی انتخابات در زمان لازم تشکیل شده و تعامل خوبی بین آنان و هیات‌های نظارت شکل گرفته و با برنامه زمانبندی در حوزه اجرا مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: برابر قانون انتخابات دولت مکلف به برگزاری انتخابات است و همه ارکان زیرمجموعه دولت در انتخابات نقش دارند لذا در کنار هماهنگی و تعامل بین بخشی ورود جدی همه دستگاه‌های اجرایی و بسیج ظرفیت‌های و تجهیزات دستگاه آنها در بحث انتخابات ضروری است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: رهبر معظم انقلاب بر چهار اصل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت انتخاباتی تاکید دارند که برای تحقق منویات معظم له باید از تمامی ظرفیت ها بهره گیری شود.
ابراهیمی افزود: حضور چشمگیر داوطلبان دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از طیف ها و گروههای سیاسی، نوید بخش انتخاباتی پرشور است و دستاورد آن تداوم ایرانی قوی و امن و خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

استان خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.