اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 15 آبان 1402 / کد مطلب: 15204 / نظرات: 0


بیش از ۲۷ میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد


بیش از ۲۷ میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد  سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت برای مصرف ماشین‌آلات کشاورزی بین کشاورزان شهرستان‌های غرب خراسان رضوی توزیع شد.

سیدامیر عباچی  اظهار کرد: این محموله سوخت نفت گاز از ابتدای امسال و در راستای حمایت از بخش کشاورزی و رونق تولید به ناوگان این حوزه تخصیص یافته است.

وی با اشاره به ثبت درخواست‌های انجام شده در سامانه سدف، تصریح کرد: هم اینک ۶ هزار و ۳۵۷ دستگاه انواع ادوات کشاورزی شامل تراکتور، کمباین و تیلر در منطقه نفتی سبزوار مشغول به فعالیت است.

عباچی گفت: در راستای توزیع نظام مند سوخت، شناسایی صحیح جامعه هدف و نیز جلوگیری از عرضه خارج از شبکه مالکان ادوات کشاورزی در شهرستان های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد که تاکنون در سامانه سدف ثبت نام نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت newtejaratasan.niopdc.ir و ثبت اطلاعات مورد نیاز، سهمیه سوخت خود را دریافت کنند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: برای دریافت سهمیه سوخت ادوات کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین، ثبت پلاک و برگ سبز دستگاه الزامی بوده و بدون آن امکان ثبت نام در سامانه وجود ندارد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در قالب ۲ ناحیه سبزوار و بردسکن، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.