اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 آبان 1402 / کد مطلب: 15214 / نظرات: 0

سخنگوی شورای نگهبان:


داوطلبان مجلس شکایت خود را از طریق سامانه «داوطلب» ثبت کنند


داوطلبان مجلس شکایت خود را از طریق سامانه «داوطلب» ثبت کنند
سخنگوی شورای نگهبان گفت: داوطلبان مجلس از فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به مدت 4 روز می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند و شکایت خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به پایان یافتن مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیأت‌های اجرایی، گفت: مهلت‌ پانزده روزه هیأت‌های اجرایی متشکل از ۸نفر از معتمدان مردمی و اشخاص حقوقی که در فرمانداری‌ها تشکیل می‌شوند به پایان رسید و نتایج از دیروز به داوطلبان اعلام شده است.

وی افزود: ممکن است افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده نکاتی را داشته باشند لذا داوطلبان می‌توانند در سامانه «داوطلب» از روز یکشنبه  به مدت ۴ روز شکایت خود را ثبت کنند.

طحان نظیف با بیان اینکه در این دوره مراجعه حضوری نداریم، افزود: سامانه «داوطلب» برای اولین بار راه اندازی شده تا ارتباط‌مان با داوطلبان از طریق این سامانه انجام شود.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: داوطلبان از فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند و شکایت خود را ثبت کنند و در مراحل بعد اگر نیاز به مراجعه حضوری بود و یا بارگذاری اسناد بود از طریق این سامانه انجام دهند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.