اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 آذر 1402 / کد مطلب: 15258 / نظرات: 0


پیکر پاک یک شهید گمنام در سبزوار خاکسپاری شد


پیکر پاک یک شهید گمنام در سبزوار خاکسپاری شد پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز دوشنبه با حضور پرشور مردم شهرستان سبزوار تشییع و در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان به خاک سپرده شد.

 آیین معنوی تشییع این شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از اقامه نماز در پردیس دانشگاه علوم پزشکی این شهر با حضور جامعه دانشگاهی و مردم برگزار شد.

در این آیین که با حضور مسوولان، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگر و مردم سبزوار همراه بود، تشییع کنندگان پیکر این شهید گمنام را با شعارهای "لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و الله اکبر" همراهی کردند.

پس از برگزاری آیین تشییع، جسم مطهر این شهید گمنام در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به خاک سپرده شد.

مسوول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: این رزمنده ۱۹ ساله، ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در جریان عملیات تک ایذایی والفجر ۸ در جزیره "بوارین" به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

حسین مولوی نسب افزود: از یک هفته گذشته و همزمان با ایام فاطمیه، سبزوار و شهرستان های همجوار آن میزبان پیکر مطهر این شهید گمنام بوده اند و برنامه ها و آیین های مختلفی در استقبال باشکوه و وداع با این شهید گلگون کفن برگزار شده است.

آیین معنوی تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس، دیروز نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور پرشور مردم سبزوار و نیز شهر "روداب"، مرکز بخشی به همین نام در این شهرستان برگزار شده و آیین معنوی وداع با این کبوتر خوشهید خونین بال نیز دیشب در سبزوار برپا شده بود.

سبزوار بیش از یکهزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.