اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 29 آذر 1402 / کد مطلب: 15262 / نظرات: 0


شهرداری سبزوار شهروندان را به مهمانی "چلّه" برد


شهرداری سبزوار شهروندان را به مهمانی چلّه برد شهرداری سبزوار در آستانه شب یلدا، با ایجاد پیاده‌راه پاییزی در بوستان مرکزی "لاله" این شهر، شهروندان را به مهمانی آیین‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری ویژه آخرین شب فصل پاییز برد.
 شهردار سبزوار روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت دورهمی خانوادگی به مناسبت شب یلدا به مدت پنج شب در محل بوستان لاله (شهر بازی سابق) برای استفاده شهروندان تدارک دیده شده است.

میثم حسین‌آبادی با بیان اینکه این طرح پاییزی با استقبال گسترده و رضایت شهروندان مواجه شده است، افزود: این ویژه برنامه های یلدایی به مدت پنج شب از ساعت ۱۸ تا ۲۲ با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری و مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این نهاد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محوریت برنامه‌ها، دورهمی خانوادگی و آیین های مرتبط با آداب و رسوم سنتی و محلی است که با هدف پاسداشت آیین های کهن ایرانی، معرفی آداب و رسوم قدیمی به نسل جوان و ارتقای نشاط عمومی در سطح شهر برنامه ریزی شده است.

حسین آبادی تصریح کرد: طراحی المان و نورپردازی این پیاده راه پاییزی از دیگر اقداماتی است که به منظور زیباسازی فضای بصری این معبر، با همت سبزپوشان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار انجام شده است.

سبزوار با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، پس از مشهد و نیشابور، سومین شهر بزرگ خراسان رضوی محسوب می شود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.