اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 9 فروردين 1403 / کد مطلب: 15316 / نظرات: 0


۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید


۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: سال گذشته با تخصیص ۱۵۲ هزار لیتر بنزین، سوخت مورد نیاز پروازهای غرب استان خراسان رضوی تامین شد.

 حمید مظفری نژاد روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: واحد سوختگیری هواپیمایی در سالی که گذشت ۱۵۲ هزار لیتر سوخت برای ۲۳۰ پرواز در غرب خراسان رضوی مربوط به شرکت‌های مختلف هواپیمایی و بالگردهای مرتبط با هلال احمر و نیروی انتظامی فراهم کرد.

وی با اشاره به اقدامات شاخص مرکز سوختگیری هواپیمایی منطقه سبزوار در سال گذشته، گفت: از مهم ترین اقدامات، پوشش پروازهای فرود اضطراری مشهد با توجه به جایگزین بودن فرودگاه شهدای سبزوار و نیز توفیق تامین سوخت پروازهای کربلای معلا در ایام اربعین حسینی بوده است.

فرودگاه سبزوار، پس از مشهد، تنها فرودگاه فعال در غرب استان خراسان رضوی است که با مساحت ۳۲۸ هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد که پس از مدت ها فراز و نشیب و توقف فعالیت فرودگاه، هم اینک انجام هفته‌ای یک پرواز رفت و برگشت بین این شهرستان و تهران عملیاتی شده است که در صورت همراهی و استقبال شهروندان، شمار پروازهای مسیر تهران- سبزوار و بالعکس افزایش می یابد.

فرودگاه شهدای سبزوار، که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، به عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شناخته می شود و برخی از پروازهای مشهد در صورت بروز شرایط نامساعد جوی در مرکز استان خراسان رضوی، در سبزوار فرود می آیند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در قالب ۲ ناحیه سبزوار و بردسکن، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.