اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 بهمن 1390 / کد مطلب: 1726 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


كوتاهی در عمل به مطالبات امام و مقام معظم رهبری، بزرگترین خیانت است


كوتاهی در عمل به مطالبات امام و مقام معظم رهبری بزرگترین خیانت است امام جمعه سبزوار گفت: كوتاهی در عمل به مطالبات بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری بزرگترین خیانت و عمل به آن بزرگترین خدمت است.
  
 
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان افزود: مطالبات امام (ره)و مقام معظم رهبری شخصی نیست بلكه مطالبات قرآن ، پیامبر و امام زمان (عج) است.

وی خطاب به برخی مسوولان و سخنرانان بر دقت در مطالبات قرآن ، امام زمان ، امام راحل از نظام فعلی و مقام معظم رهبری تاكید كرد و افزود: گویا امام راحل (ره) از تمام مسائلی كه اكنون در كشور در جریان است اطلاع داشتند كه مقام معظم رهبری نیز چنین هستند.

امام جمعه سبزوار ضمن تبریك هفته وحدت اظهار داشت : هدف پیامبر گرامی اسلام ایجاد وحدت كلمه در تمام دنیا بود.

وی افزود: امام راحل (ره) نیز در بیاناتشان كه خطاب به نسل های حاضر و آینده است حفظ وحدت و انسجام به منظور برقراری اسلام و حكومت الله در این كشور و همه كشورهای اسلامی و قطع دست استعمارگران از كشورهای اسلامی را مورد تاكید قرار داده اند.

حجت الاسلام ابراهیمی آیه شریفه 'واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا' را زیباترین كلام در راستای وحدت مسلمانان دانست و افزود: دین ، قرآن و اهل بیت (ع) همان ریسمان الهی هستند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) ، اسلام را مهمترین سرمایه عنوان كرد و ادامه داد: اگر به این احكام مترقی اسلامی عمل شود به یقین سیادت عالم متعلق به مسلمانان می شود و مسلمانان همه كشورهای اسلامی همچون مصر ، عراق ، پاكستان ، افغانستان ، بحرین و غیره به عزت اسلامی خود می رسند.

وی همچنین وحدت را موجب رفع مشكلات در زمینه های مختلف سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی دانست.

وی در مورد برخی انحرافات فكری و توطئه های دشمنان برای جنگ بین شیعه و سنی و اختلاف بین مسلمانان هشدار داد.

وی اظهار داشت : خادم الحرمین كه باید خادم حرمین باشند در بهترین مكان خائن الحرمین و زیر سلطه استكبار هستند و این ننگ برای مسلمانان است.

خطیب جمعه سبزوار ضمن گرامیدشت ایام الله دهه فجر انقلاب گفت: این ایام ،امسال از ویژگی های خاصی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینكه ریشه جنایات ،گناهان و انحرافات ، مقداری به فقر بر می گردد افزود : دین مبین اسلام برای جلوگیری از این انحرافات و حفظ بشر از فقر قوانینی همچون زكات ، زكات فطره ، كفارات ، صدقات و ... وضع كرده كه اگر درست عمل شود یا فقیری نخواهیم داشت و یا تعداد آنها بسیار كم خواهد بود.

وی از نبود برنامه درست در برخی از این موارد ابراز گلایه كرد و گفت :باید سعی كنیم در این قضایا بهتر كار كنیم.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.