اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 اسفند 1390 / کد مطلب: 1879 / نظرات: 0

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار:


انتخابات پیش رو حساسترین و پیچیده ترین انتخابات سال های انقلاب است


انتخابات پیش رو حساسترین و پیچیده ترین انتخابات سال های انقلاب است  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهم ترین ، حساس ترین و پیچیده ترین انتخابات در تمام سال های انقلاب است.
  
 
به گزارش  روابط عمومی سپاه ناحیه سبزوار، حجت الاسلام 'حسین زحمتكش' در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات و كارخانجات سبزوار ضمن بررسی انتخابات متعدد در طول 33 سال انقلاب افزود: دلیل اهمیت زیاد این انتخابات این است كه اولین انتخابات پس از فتنه سال 1388 است.

وی گفت: چشم همه دنیا به انتخابات 12 اسفند است تا ببینند پس از فتنه چه فضایی در انتخاب های سیاسی مردم ایران جاری شده است.

او افزود: از دیگر دلایل اهمیت این امتحان سیاسی، بیداری اسلامی است كه در كشورهای منطقه و دنیا در حال وقوع است و به طور قطع نتیجه انتخابات ایران در منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین باید دانست كه تركیب مجلس نهم تاثیر بسزایی در انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار با تاكید بر لزوم هوشیاری مردم در انتخابات گفت : اگر مردم در انتخاب خود هوشیاری لازم را به خرج ندهند ممكن است فتنه ای عمیق تر از فتنه سال 1388 گریبانگیر این ملت و نظام شود كه خسارتی جبران ناپذیر خواهد داشت.

وی به وظایف مردم در انتخابات اشاره كرد و گفت: ما سه وظیفه اصلی داریم كه اولا در انتخابات شركت كنیم و آن را یك تكلیف الهی بدانیم و دوم اینكه رای دادن جزو حقوق ماست و نباید از این حق بگذریم و سوم اینكه فرد اصلح را انتخاب كنیم كه دارای خصوصیاتی مانند شجاعت، ارزشی و انقلابی بودن، ولایی بودن و اهل فهم سیاسی بودن و همچنین دور بودن از كانون های قدرت و ثروت باشد./1

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.