اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 9 مرداد 1390 / کد مطلب: 191 / نظرات: 1

بمناسبت ماه مبارك رمضان/


200مبلغ به روستاهاي شهرستان هاي سبزوار و خوشاب اعزام مي شوند


200مبلغ به روستاهاي شهرستان هاي سبزوار و خوشاب اعزام مي شوند
حجت الاسلام 'محمد علي فاطميان' روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اعزام مبلغ به 100 درصد روستاهاي بالاي 20 خانوار اين شهرستان ها انجام و به روستاهاي با جمعيت كمتر هم در صورت متقاضي بودن روحاني اعزام مي شود.
وي تعداد روستاهاي بالاي 20 خانوار در دو شهرستان سبزوار و خوشاب را 228 روستا ذكر و خاطر نشان كرد: از اين تعداد حدود 28 روستا داراي روحاني مستقر و حدود 30 روستا داراي روحاني بومي هستند.
وي اضافه كرد: تعدادي از مبلغان هم به مساجد شهري كه فاقد امام جماعت هستند اعزام خواهند شد .
حجت الاسلام فاطميان برگزاري جلسات سخنراني و تشريح مسائل اخلاقي، احكام، تفسير آيات قرآن كريم و روايات اهل بيت ، برگزاري حلقه هاي معرفت با جوانان و نوجوانان و جزء خواني قرآن كريم را بخشي از فعاليت هاي اين مبلغان عنوان كرد.
وي با تاكيد بر نقد و بررسي چالش هاي پيش روي خانواده ها توسط مبلغان گفت: با توجه به هجمه فرهنگي دشمن به ركن خانواده لازم است مردم به ويژه در روستاها با اين هجمه ها و راه هاي مقابله با آن بيشتر آشنا شوند.
وي به برگزاري همايش 'طلايه داران هدايت' به منظور تشريح وظايف مبلغان در ايام ماه مبارك رمضان اشاره كرد. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


علی | ايميل |وب
روستاهای زیر 20 خانوار از بیت المال سهمی ندارند.
به نام خدا سلام در خبری از همین پایگاه خبری آمده بود که کلیه روستاهای بالای 20 خانوار مشمول اعزام مبلغ می شوند روستاهای زیر 20 خانوار خودشان تقاضا بدند تا اعزام کنیم؟بزرگان سبزوار این چه معیاریست که برای اعزام مبلغ در نظر گرفته شده؟ مگر روستایی چون شهرآئین وامثال این روستا با این وضعیت سهمی از بیت المال ندارند؟ و..... رسانه های خبری شهر از جمله شما آیا با این منطق موافقید؟ چرا برای احقاق حقوق این مناطق که عددی به حساب آورده نشدند رسانه ها محلی اقدامی نکرده اند؟ امید است به این سوالها پاسخ در خور داده شود هر چند معلوم نیست این مطلب را برای مخاطبان خود به خصوص مسئولین وارباب رسانه در معرض نمایش عموم قرار مي دهید؟ مطلب كوتاه و ويرايش شده است .