اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1390 / کد مطلب: 1920 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن: منتخبین ملت باید به ولایت و قانون اساسی وفادار باشند


 امام جمعه بخش داورزن در خطبه های نماز جمعه بخش داورزن گفت : منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی باید به ولایت فقیه و قانون اساسی کشور وفادار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش داورزن با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی افزود: منتخبین مردم در مجلس باید شجاع دلسوز و درعین حال کارآمد و از بین مردم باشند تا بتوانند درد مردم را احساس کنند.

وی تصریح کرد: نباید کسانی  که با زر و زورو تزویر وارد انتخابات شده اند به مجلس راه پیدا کنند.

وی انتخابات را تکلیف شرعی و در عین حال ملی مردم دانست و افزود :  حضور پرشور مردم در انتخابات به نوعی باعث تثبیت نظام و انقلاب و شکست توطئه های دشمن دانست

امام جمعه بخش داورزن  قانون اساسی را عصاره نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد ودر عین حال گفت :رهبری معظم انقلاب در جایگاهی است که می تواند قانون اساسی را به نفع مردم و اسلام تغییر دهد.

وی خطاب به منتخبین پیروز در مجلس گفت : نمایندگان باید در تعامل مثبت با سایر قوا نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام ورزند.

وی تصریح کرد : فصل الخطاب نمایندگان باید رهبری نظام باشد و هیچ گاه در مواجهه و موضع گیری با بیانات ایشان نباشند.

امام جمعه بخش داورزن در ادامه به وجود کمیته امداد امام خمینی و چند موسسه خیریه در بخش داورزن اشاره کرد و گفت : خوشبختانه در بخش داورزن با وجوداین خدمات  مشکلات کمتری برای خانواده های بی بضاعت و محروم وجود دارد.

وی به روز درختکاری و ایجاد فضاهای سبز مطلبوب در شهر داورزن اشاره کرد و گفت : قرار گرفتن در ورودی خراسان رضوی و وجود روستاهای اطراف شهر داورزن می طلبد شهرداری شهر داورزن با احداث پارک در ورودی های شهر نسبت به ایجاد  فضای سبز برای حضور مسافران و زائران اقدام نماید.

 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.