اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 23 اسفند 1390 / کد مطلب: 1968 / نظرات: 0

مدیر جهاد كشاورزی سبزوار :


خلاء تولید بین كشاورزان پیشرو با سایر كشاورزان قابل توجه است


 معاون سازمان و مدیر جهاد كشاورزی سبزوار گفت: خلاء تولید بین كشاورزان پیشرو با سایر كشاورزان بسیار قابل توجه است . 
   
 به گزارش  روابط عمومی جهاد كشاورزی سبزوار، مهندس 'محمد جواد ایزدیان' در نشست مشترك بین كشاورزان ماهر و پیشرو با كارشناسان فنی اجرایی این مدیریت ،ارتقاء كیفی دانش فنی كشاورزان را از مهمترین وظایف وزارت جهاد كشاورزی برشمرد.

وی گفت :با بكارگیری بهینه از توان بدنه كارشناسی مدیریت در مزارع و علمی شدن تولید، جهش قابل توجهی در كیفیت و كمیت محصولات زراعی بوجود خواهد آمد زیرا خلاء تولید بین كشاورزان پیشرو با سایر كشاورزان بسیار قابل توجه است.

وی مشاوره بهره برداران از اكیپ های فنی تخصصی متشكل از كارشناسان بخش دولتی و خصوصی را در اقتصادی شدن تولید و اشتغال در بخش زراعی، بسیار حائز اهمیت شمرد و حضور كشاورزان نمونه را در جلسات توجیهی بهره برداران، عامل موثری در بكارگیری مدیر فنی مزرعه دانست.

وی گفت: در حال حاضر عدم استفاده بهره برداران از علم كارشناسان عامل موثری در كم رنگ شدن دانش و تكنولوژی در بخش كشاورزی است .

این مسوول با تاكید بر ضرورت كم شدن این شكاف ،داشتن تعهد كافی و انگیزه كاری كارشناسان را هم از كاربردی ترین مسائل دانست.

وی افزود: بایستی توانمندی، تجربه و كارآزمودگی كارشناسان اعم از دولتی و خصوصی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد تا این پروژه روندی موفقیت آمیز داشته باشد.

مهندس 'حمید كیانی مهر' رئیس اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد كشاورزی سبزوار هم هدف از تشكیل این جلسه را تعامل بیشتر كارشناسان فنی اجرایی با بهره برداران بخش كشاورزی به منظور بكارگیری دانش فنی در توسعه كشاورزی عنوان كرد.

در این جلسه كه با شركت 72 نفر برگزار شد 'خزاعی 'كارشناس فنی مزرعه در تربت حیدریه از موفقیت های خود گزارشی ارائه كرد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.