اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 10 خرداد 1391 / کد مطلب: 2616 / نظرات: 1


تشکیل ستاد اعتکاف در شهرستان سبزوار


  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از تشکیل ستاد اعتکاف و کمیته های اجرائی این ستاد در سبزوار خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار ، حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان با اعلام این خبر گفت : در جلسه ای که 8 خردادماه جاری با حضور امام جمعه و برخی نمایندگان ادارات فرهنگی شهرستان سبزوار برگزار شد ، ستاد برگزاری مراسم اعتکاف و کمیته های اجرائی آن تشکیل شد .

وی گفت : در این جلسه، ابتدا رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار به ارائه گزارش مختصری از چگونگی برگزاری مراسم اعتکاف در سال گذشته و راهکارهای پیشنهادی برگزاری با شکوه این مراسم در سال جاری پرداخت و خواستار همکاری ادارات مربوطه با این ستاد شد .

وی ادامه داد : این جلسه 22 مصوبه داشت که از آنجمله می توان به تغییر مکان اعتکاف خواهران از مسجد جامع به 4 مسجد محوری دیگر این شهرستان ، زمان و محل ثبت نام از معتکفین ، مبلغ ثبت نام ، چگونگی ارائه برنامه های فرهنگی و تبلیغی مناسب در ایام اعتکاف ، مسائل امنیتی و انتظامی مساجد اعتکاف و واگذاری امور اجرائی اعتکاف به هیئت امناء مساجد  اشاره کرد .

وی در خاتمه افزود : در ایام البیض امسال ، برادران در مسجد جامع و خواهران در مساجد پامنار – المهدی (عج) – امام حسن مجتبی (ع) و امیرالمؤمنین (ع) سبزوار معتکف می شوند .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.