اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 26 خرداد 1391 / کد مطلب: 2759 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


جهاد در عرصه سازندگی از والاترین عبادتها است


جهاد در عرصه سازندگی از والاترین عبادتها است داورزن شناسی  /امام جمعه شهرستان   داورزن گفت: درمرحله سازندگی  مسئولین باید دست خود را برای کمک خواستن از مردم دراز کنند .

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های این هفته داورزن با اشاره به این موضوع تصریح کرد : هرچند باید مسئولین خدمات بی منت به مردم ارائه کنن ولی هرگز از کمک خواستن از  آنان در عرصه های مختلف  دریغ نکنند.

  وی با اشاره به اهداف جهاد سازندگی  گفت: شاید هیچ عبادتی بالا تر از جهاد در عرصه  سازندگی نباشد،

وی اهداف حرکت جهاد سازندگی را یاد آور شد و تصریح کرد :بسیج اقشار مختلف جهت سازندگی در روستاها ، ایجاد زمینه رشد درروستاهای و مشارکت دادن آنان در اداره کشور و زدودن و نابود کردن چنگال فقر و ناداری از چهره روستاها است را می توان از مهمترین اهداف جهاد سازندگی عنوان کرد .

امام جمعه داورزن  به خدمات جهادگران در عرصه های مختلف اشاره کرد وگفت:   خدمات بهداشتی ودرمانی ، رشد کشاورزی و امدادی ، احداث و نگهداری راههای روستاهای و  ازجمله تلاش های جهادگران  بود 

حجت الاسلام محمود مداحی با اشاره به سالروز 30خرداد 60 درگیری منافقین با مردم گفت:. منافقین با هواداری از بنی صدر اورا به مقابله با انقلاب اسلامی گسیل دادند ، پس از آن طی حکمی ، امام خمینی در 20خرداد60 بنی صدر را از فرماندهی نیروهای مسلح عزل کردند انقلاب اسلامی خواستار سرعت عمل مجلس در عزل بنی صدر شدند ،

وی ادامه داد:در 31 خرداد 60 پس از ماهها درگیری بنی صدر و طرفدارانش با نیرو های انقلاب اسلامی ، طرح عدم کفایت سیاسی بنی صدر برای ریاست جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی به دلایل موضع گیری وی علیه نظام و امام   اتحاد با ضد انقلاب - مخالفت مستمربا مجلس -دخالت در قوه قضاییه و تخریب یاران واقعی امام و نظام چون بهشتی عنوان مسجل و از ریاست جمهوری عزل شد  .

امام جمعه داورزن گفت: خداوندبه انسان قدرت فکر و عمل عطا کرده تا بتواند بر مشکلات زندگی و محیط خود غلبه کند از جمله در تلطیف هوا او غلبه بر آلودگی تلاش کند و این نقش همگانی است ، اعم از مسئولین ، کارمندان ،مردم باید در ایجاد فضای سبز و زیبا تلاش کنند و مخصوصا شهرداری نقش مهمی را می تواند ایفا کند ، و هر روستایی ، دهیار ، شورا ،مردم، روحانی می توانند محیط را سبزو آبادکنند.

وی  فرا رسیدن عیدبزرگ مبعث پیامبر (ص) را خاطر نشان شد و گفت: تاریخ واقعی اسلام از روزی آغاز میشود که پیامبر (ص) به رسالت مبعوث شدند،

وی ادامه داد:سالیان زیادی از بعثت پیامبران گذشته بود وعقاید باطلی از جمله بت پرستی، دختران زنده به گور شده ،نزاع دسته جمعی، ادمکشی ، غارت اموال ، و تفاخربه استخوان پوسیده های مشرک وازدواج های غلط ونامشروع ، دامن جامعه را فرا گرفته بود، که خداوند برای هدایت بشر ، آخرین ذخیره رسالت و نبوت حضرت ختمی مرتبت را برای هدایت جامعه برگزید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.