اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 29 خرداد 1391 / کد مطلب: 2777 / نظرات: 1


درخجسته روز بعثت پیام آور رحمت وهدایت سبزوار غرق در شادی و شعف شد


درخجسته روز بعثت پیام آور رحمت وهدایت سبزوار غرق در شادی و شعف شد  در خجسته روز بعثت پیام آور رحمت و هدایت ، خاتم انبیا ، محمد مصطفی (ص) دیار سبزوار غرق در شادی و شعف شد.
  
 
به گزارش ایرنا، سالروز برانگیخته شدن حضرت محمد امین (ص) به پیام آوری نور و هدایت ،این واپسین روزهای رجب ،ماه خدا ، را برای مردم دیار دارالمومنین عطر معنویتی دوچندان بخشیده است .

در روز عید سعید بعثت و ظهور خاتم الانبیا ، مومنانی كه انتظار ظهور خاتم الاوصیا(ع) را می كشند امید فرجشان رنگ و بویی دیگر گرفته است.

در این عید مبارك دل و جان مردمان و مومنان شهر سبزوار ،دیار دلاورمردان سربدار ،به یاد محمد (ص) اسوه دلاورمردان و جوانمردان تاریخ به شادی جلایافته و این عید سعید را با پخش شیرنی وشربت به یكدیگر مبارك باد می گویند.

چهره كوچه و خیابان های سبزوار به میمنت عید سعید مبعث چراغانی و آذین بندی شده و چهره كودك و پیر و جوان به لبخند زینت یافته است.

هیات های مذهبی سبزوار جشن و سرور را میهمان حسینیه ها و مساجد این شهر كرده اند و میزبان مردمی شده اند كه در بعثت گل محمدی شادمان هستند و هنوز كه هنوز است مهر رسول مهر بر دلهایشان تازگی دارد .

سبزوار هم همانند جای جای ایران اسلامی در روز مبعث رحمت للعالمین غرق در شور و شادی است .

بقاع متبركه این شهرستان امروز مملو از جمعیتی است كه برای ابراز عشق و ارادت به اهل بیت نبوی به زیارت امامزادگان مشرف می شوند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.