اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 17 مرداد 1391 / کد مطلب: 3286 / نظرات: 1

200 مبلغ روحانی به روستاهای شهرستان اعزام شده اند/


سبزوار برای برگزاری مراسم شب های قدر آماده است


سبزوار برای برگزاری مراسم شب های قدر آماده است  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: در ایام شب های پرخیر و بركت قدر تمام حسینیه ها، مساجد و هیات های مذهبی شهرستان های سبزوار و خوشاب به صورت ویژه آماده برگزاری مراسم مذهبی هستند. 
 
به گزارش سبزوار پیام ،حجت الاسلام فاطمیان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: قبل از آغاز ماه مبارك رمضان بیش از 200 مبلغ روحانی به روستاهای شهرستان اعزام شده اند.

وی گفت: این روحانیون در روستاهای محل حضور خود از ابتدای ماه رمضان تاكنون به فعالیت پرداخته و در ایام پرفیض قدر نیز مراسم ویژه این شب ها را با همت مردم محلی برپا خواهند داشت.

فاطمیان افزود: این مبلغان به جز روحانیون بومی داخل شهر سبزوار هستند كه در مساجد این شهر به فعالیت تبلیغی و مذهبی مشغول می باشند.

وی تعداد مساجد و حسینیه های موجود در شهر سبزوار را بیش از 130 مورد دانست و گفت: در شب های پربركت قدر تمام این مكان ها آماده برگزاری مراسم ویژه احیای شب های قدر خواهند بود.

فاطمیان اظهار داشت : در لیالی پرفیض قدر به جز مساجد و حسینیه های سطح شهر سبزوار ، در منازل شخصی بسیاری از شهروندان نیز مراسم مذهبی برپا می شود.

وی یكی دیگر از برنامه های این ایام را حركت دسته های عزاداری و هیات های مذهبی در روز بیست و یكم ماه رمضان سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امام علی(ع) اعلام كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.