اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 مرداد 1391 / کد مطلب: 3296 / نظرات: 3

از خبرنگاران ششتمد تجلیل شد/


خبرنگاران بازوان قوی برای مسئولان هستند


خبرنگاران بازوان قوی برای مسئولان هستند به مناسبت هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار از خبرنگاران ششتمد تجلیل شد.
بخشدارششتمد با حضور در محل کار خبرنگاران، از فعالیتهای رسانه ای آنان ، بویژه در یکسال گذشته تجلیل کرد.
مهدی ترمئی گفت: :خبرنگاران فعال در ششتمد به واقع پلهای ارتباطی مردم و مسئولین هستند و فعالیت بسیار چشمگیری در خصوص اطلاع رسانی به موقع از اخبار و رویدادهای شهرستان جدید ششتمد داشته اند.
وی ادامه داد: خبرنگاران ششتمد به خوبی نقاط قوت و ضعف این بخش را شناسائی کرده و بازوی قوی برای مسئولین ششتمد محسوب می شوند.
شهردار ششتمد و اعضای شورای اسلامی شهر ششتمد نیز با حضور جمعی از مردم و مسئولین از فعالیتهای خبرنگاران ششتمد تجلیل کردند.
محمدرضا قلعه نوی گفت: امروز صحت و سرعت اطلاع رسانی از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است.
وی افزود: با توجه به بینش سیاسی و دینی بالائی که در مردم ششتمد وجود دارد اهمیت این امر دو چندان می شود و خبرنگار که در این حوزه فعالیت می کند بایستی دقت نظر و سعه صدر بیشتری در تهیه خبر داشته باشد.
شهردار ششتمد ادامه داد: با توجه به این بینش سیاسی و دینی بالا در بین مردم و لزوم صحت و سرعت بالا در تهیه و ارسال خبر ، کار خبرنگاران فوق العاده سخت و حساس می باشد.
حضرت حجه الاسلام و المسلمین سیدباقر اسلامیخواه نیز در این جمع گفت: خبرنگاران آیینه فعالیت همه مسئولین و نماد خواسته های به حق مردم هستند و به نوعی می توان خبرنگاری را سرشاخه همه فعالیتها نیز بر شمرد.
روحانی شهر ششتمد افزود: فعالیت خبرنگاران به گونه ای است که می توانند بسیار مثبت و سازنده عمل نمایند و با کوچکترین اشتباه بسیار منفی و مخرب ظاهر شوند و این نشان از اهمیت و جایگاه خبرنگار است که بایستی دقت نظر کافی را در تهیه خبر به کار گیرد.
در پایان نیز هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران و وبلاگ نویسان خبری ششتمد اهداء شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.