اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 18 مرداد 1391 / کد مطلب: 3299 / نظرات: 2


نمایشگاه قرآن و عترت سبزوار به کار خود پایان داد


نمایشگاه قرآن و عترت  سبزوار به کار خود پایان داد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از آیین اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان سبزوار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی این اداره ،مجید عسکری  افزود:نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان سبزوار که از 12/5/91لغایت 17/5/91 با حضور مسئولین شهرستان در محل محوطه شهرداری به مدت یک هفته برپا شده بود به کار خود پایان داد.
عسکری با اشاره به برگزاری 3جلسه ،جلسه ای در شورای فرهنگ و شورای سیاستگذاری در فرمانداری و جلسه ستاد اجرایی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری این نمایشگاه را ماحصل وحدت و هماهنگی و تشریک مساعی تمامی نهادهای شهرستان برشمرد و از امام جمعه و فرماندار که زمینه این جلسات را فراهم آوردند تشکر کرد.
دبیر شورای سیاستگزاری نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان سبزوار موضوعات نشر مکتوب ، ناشران فعال حوزه قران و عترت ، نشر الکترونیک و فن آوری اطلاعات ، هنرهای تجسمی با محوریت قران و عترت ، بخش هنر های نمایشی با محوریت قرآن و عترت ، بخش پژوهش های قران وعترت بخش کودکان و نوجوانان بخش حوزوی دانشگاهی ، بخش مشاوره و رفع شبهات دینی با محوریت قران و عترت ، بخش نمایش فیلم ، بخش بانوان و خانواده در قران ، بخش فرهنگ عفاف و حجاب ، بخش آموزش قران ، بخش محصولات فرهنگی ،بخش جنگ نرم و راههای مقابله با آن مستند به آیات قران و بخش بیداری اسلامی را از مهمترین برنامه های بخش نمایشگاه دانست.
وی نهادهای برگزارکننده این نمایشگاه را دانشگاه علوم پزشکی ، دانشگاه آزاد ، سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه خورشید رضوان،کانون فرهنگی و هنری الزهرا(س)، دانشکده علوم قرآنی ،اداره میراث فرهنگی ،کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان ،موسسه قرانی بیت الحفاظ نرجس،کانون فرهنگی و هنری ظهور و کانون آگهی تبلیغات اوج و تسنیم با همکاری شورای فرهنگی عمومی،فرمانداری ،داره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،کانون فرهنگی و هنری دار العلم قرآن ،شهرداری و شورای شهر اعلام نمود.

مجید عسکری با تاکید بر وحدت رویه و تبادل اندیشه و آراء هدف از این نمایشگاه را ماحصل و ثمره و میوه فعالیت های فرهنگی و هنری تمامی نهاد ها در عرصه قرآنی در طول سال برشمرد .
وی بابیان اینکه قرار است در بهار قرآن و ماه مبارک رمضان هر سال این نمایشگاه برگزار شودحضور تمامی دستگاهها، ادارات و موسسات رادر این نمایشگاه تاکید کرد و ازمسئولان خواست تا هر ساله این نمایشگاه با رویکرد و برنامه های قوی تر و برنامه های قرانی فاخر و در خور دیار سربداران برگزار شود.
گفتنی است در آیین اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت که با حضور مسئولین شهرستان برذگزار گردید از 90نفراز دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه و 27 نفراز مسئولین غرفه ها به نمایندگی از هر غرفه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.